Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til autoCAD 2010

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke haft fingrene i programmet i et halvt års tid og kan simpelthen ikke huske hvordan man gemmer sinn plantegning som en jpg?

Har gjort det før med en anden tegning så det må kunne lade sig gøre?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:33

Prøv at ring til Daniel Duus på 26 70 61 20 Du kan bare sige jeg har sendt dig Big Smile

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:46

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 11:30

Hvis det er en 2D tegning, kan du gaa ind i _plot og vaelge printeren: Publish To Web JPG.pc3

Har du ikke denne mulighed, kan du eksportere til .bmp og bagefter convertere filen til .jpg.

Er det en 3D tegning, kan du gemme i .jpg format direkte fra renderingsvinduet eller vaelge at rendere til fil.

Mvh.
Kasper

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 11:51

Kasper Hansen:

Hvis det er en 2D tegning, kan du gaa ind i _plot og vaelge printeren: Publish To Web JPG.pc3

Har du ikke denne mulighed, kan du eksportere til .bmp og bagefter convertere filen til .jpg.

Er det en 3D tegning, kan du gemme i .jpg format direkte fra renderingsvinduet eller vaelge at rendere til fil.

Mvh.
Kasper

Det er en simpel 2d tegning, men når jeg gør som du har sagt gemmes den i et meget lille format og er slet ikke målfast 1:50

Har også lige prøvet at eksporterer den som pdf og så sætte den på 100% men så passer målene ikke korrekt...... altså de er ej heller målfaste....

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 11:57

Printer du fra viewport eller workspace?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 12:00

fra workspace, det skal man måske ikke?

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 12:03

Fra workspace kan du umiddelbart ikke definere scaleringen. Du skal saette et ark op i viewport og deri definere scaleringen.

Har du lyst, kan du sende mig filen paa kah (a) inbulk.dk saa skal jeg se om jeg ikke kan saette det op for dig.

Mvh.
Kasper

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 12:17

Kasper Hansen:

Fra workspace kan du umiddelbart ikke definere scaleringen. Du skal saette et ark op i viewport og deri definere scaleringen.

Har du lyst, kan du sende mig filen paa kah (a) inbulk.dk saa skal jeg se om jeg ikke kan saette det op for dig.

Mvh.
Kasper

Takker mail er sendt........

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 12:49

Og sendt retur.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)