Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De anonyme

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i nat modtaget en privat besked fra et nyt medlem "Lilian88" med overskriften "hi". Mailen landede mod sædvane for Aminobeskreder i pakken for uønskede mail.

1, Jeg har slettet den pågældende besked fra Lillian 88 uden at læse den til orientering for Lillian88, såfremt
     du ønsker at komme i kontakt med mig er du velkommen til at ringe.

2, Til alle anonyme Aminoer, vil jeg stærkt anbefale at de fjerner deres anonymitet. For hele debatten på Amino 
     ville det være at foretrække. Jeg er af den overbevisning at den anony mitet der findes både her og på
    lignende medier er dybt skadelig for troværdigheden. Vi taler jo ikke sammen i det daglige gennem vægen
    for at skjule vor identitet. Hvorfor er så mange bange for at være sig selv bekendt.

3, Ovenstående bringer mig derhen om det ikke var muligt at skabe et filter melllem de anonyme og de der vil
    være sig selv bekendt, således at man på sin profil kan fjerne muligheden for at kommuniker med de
    anonyme.

Ja måske får jeg på puklen for det her, bliver måske beskyldt for at være lidt gammeldags men ok med det, men jeg håber det flytter lidt hos alle de bange mennesker.

Mvh
Bertil V. Thomsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:57
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:37

Kan ikke se den skader Big Smile