Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lide delfin shows eller hval shows?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kan du sige ja til overskriften, så synes du måske, at hvaler fyldt med medicin er underholdning?

Filmen herunder er ik for sarte sjæle! Den viser desværre en brutal sandhed om, hvordan delfiner ender i fange skab, og hva der sker med dem, som ik kan bruges...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Waauw... ja der er mange ting vi ikke vil stille spørgsmål ved.

Hellere være naiv og uviden end at tag ansvar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

Så den film for 14 dage siden, det er sku skræmmende også har de delt kødet ud til alle skole som en del af medordning. Sygt! Godt de har fået det stoppet igen.

Uhyggelig det kan forgå i så mange år uden der er nogen der "opdager" det, eller bliver blæst ud i medierne. De slagtede 20.000 delfiner om året det er fanme mange.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:42

Thomas:

Uhyggelig det kan forgå i så mange år uden der er nogen der "opdager" det, eller bliver blæst ud i medierne. De slagtede 20.000 delfiner om året det er fanme mange.

Man kommer til at tænke på, hva der ellers skjules af skumle ting og sager, som befolkningerne world wide intet får at vide om...

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke set videoen, da jeg ved, at som den dyreven jeg er, vil filmen bringe mig i et dårligt humør.

Så sent som i sommers var jeg til et delfinshow på Mallorca. Jeg var dybt betaget af de fantastiske delfiner og følte mig virkelig dus med dem. Pudsigt nok, så faldt jeg om aftenen i snak med en biolog, der fortalte om, hvordan delfinerne var på "humørpiller etc". Der brast min illusion Embarrassed

Stod det til mig, så skulle dyrevelfærden prioriteres meget højere. Som verden er i dag, er dyrene rykket over i en kategori, som vi "kloge" mennesker har valgt at kalde for et PRODUKT ??

Og så et lille sidespring.

Jeg blev sgu mildest talt noget harm over, at først Mia Lyhne og så nu Iben Hjejle promoverer pelsindustrien. Jeg begriber simpelthen ikke, hvorfor minkene skal lade livet i et lille bur for at andre skal føre sig frem på bekostning af dyrs lidelser.

Det er ikke sikkert, at jeg har den rigtige mening om dette - Men den er MIN.

Mvh. John

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)