Ja nu var der for et par dage siden en tråd som omhandlede den fedeste webshop og jeg må indrømme at det var lækkert at se en masse fede webshops live. og så tænkte jeg på at amino var et super forum men om der ikke også fandtes andre vilde(ere) forums rundt omkring i verden eller dk som vi kunne få smidt frem i lyset her. Håber du har noget at bidrage med! Mvh Omar |
Verdens fedeste forum (design, seo, indhold, funktionalitet mm.)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Der er f.eks Fotostart.dk I kan se listen over danske forums her http://www.pengepaanet.com/search?q=solormen |
Markedsføringsforum - kom og være med!
Det er en smagssag hvorvidt et forum er fedt eller ej, men snakker du udseendesmæssigt, eller snakker du forums med mange brugere og ekstremt mange indlæg? Jeg kunne forestille mig at det var den første. Warriorforum.com er for mig en kandidat til et ALT for fedt forum! Hvad andre synes er fedt kan jeg ikke svare på, men disse er ret gode kandidater imo :-) |
Jeg er helt enig med Wi, de to forums er virkelig store spillere :) Forstår ikke lige hvorfor de to første svar har fået en stjerne værd?? Hmm.
Der findes ret mange andre virkelig store forums, dog måske ikke helt så interessante afhængig af hvor meget I er inde i denne del af internet verdenen; forums.digitalpoint.com/ webmaster-talk.com/ www.sitepoint.com/forums/ www.webhostingtalk.com
Det er lige de kæmpe forums jeg kunne komme i tanke om som har lidt med web/e-business at gøre som Amino også til dels er. Der findes rigtig mange andre, politiske og med interesse for noget helt andet end hvad Amino har med at gøre. |
Desuden med business og passiv indkomst findes der Young Entrepreneurs Forums og RichDad forums, begge synes jeg dog ikke er specielt gode og har endnu ikke fundet et fantastisk forum for investering, passiv indkomst og des lige. Der har jeg dog så min egen lille fantastiske netværksgruppe der holder møder og har forum til det i frustrationen over manglen på andet :) Er der nogen som kender et par gode forums der omhandler dette så vil jeg være rigtig glad for at høre om det. |

jeg forsøgte at definere hvad jeg mente med fedt i overskriften. så det ikke blev alt for relativt hvad et fedt forum er! Jeg takker for jeres svar og håber der kommer flere ind. kan man desuden lokke folk til at indsætte et link når man henviser til et andet website? man kan også rette sit indlæg og nøjes med at skrive www.foranwebadressen.dk så bliver det til et link automatisk :-) glæder mig til at se om lørdagens bud er bedre end fredagens bud på et fedt forum hvad angår funktionalitet, design, indhold, SEO mm. |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Hej Omar Der er jo http://www.ukbusinessforums.co.uk som er et af de mest brugte, den er bestemt et besøg værd.
|
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.