Ja, så har jeg brug for jeres fantastiske indspark igen! Jeg skal have fundet nogle gode adwords og jeg er rent amatør. Bla har jeg lige fundet ud af at adwords ikke bare er et ord, men kan være flere! Så der er virkelig brug for hjælp nu... Jeg arbejder som privat socialrådgiver og hjælper typisk sygemeldte borgere. Jeg er tovholder på deres sag ift kommunen, laver klageskrivelser, ansøgninger ect Hjælper også virksomheder, som gerne vil have sat skub i tingene ift deres sygemeldte medarbejdere / Jobcentret eller hjælp til at lave arbejdsfastholdelsespolitikker. Jeg varetager opgaver i hele DK, da det ikke nødvendigvis kræver at jeg mødes med mine kunder. Hvis I var sygemeldt og oplevede at sidde fast i systemt og havde brug for hjælp, hvad ville I så søge efter? (tænkt det som et billigere og mere kompetent alternativ til en advokat) Hvis I var arbejdsgiver med en sygemeldt medarbejder, hvor der er brug for hjælp til at få en sag afsluttet hurtigere i Jobcententret, det kan fx være en medarbejder der søger om et fleksjob el. en pension. Hvad ville I så søge efter? (der er altså penge at spare for en virksomhed, hvis man laver en hurtig og kvalificeret indsats!) Susanne
|
Nu må du jo næsten selv bedst vide, hvad der er relevante søgeord for potentielle klienter (:-), men en hurtig brainstorming:
Privat Socialrådgiver, privat socialrådgivning, Socialrådgiver, socialrådgivning, hjælp til sygesag, sygesag, rådgivning i sygesag, invalidepension, hjælp til invalidepension, rådgivning indenfor invalidepension, hjælp til førtidspension, rådgivning indenfor førtidspension, etc.
Dbh
Thomas