Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygge hjemmeside med ASP.NET

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har startet et ny virksomhed, som skal bruge en hjemmeside opbygget med ASP.NET. Vi har fået et firma til at lave selve webdesignet, men mangler en virksomhed, som kan sætte det rigtigt op på vores hjemmeside. Vi er en smule presset, da vi gerne skal gå i luften den 15. november 2010, så hvis du kender virksomheder eller personer, som kan hjælpe os, vil det være super.

Med venlig hilsen

Michael Christnesen

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 09:49

Hej

Hvad er grunden til at i ville have det opbygget i ASP.NET, hvorfor ikke PHP + et CMS hvor i også kan rette online?.

Jeg har muglighed for at opsætte det i et PHP CMS til en rigtig god pris.

Jeg kan kontaktes på mecci@live.dk og laver gerne haste arbejde.

Lad mig hører fra dig.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:40

Du er velkommen til at hive fat i os, da vi vil kunne løse opgaven for jer.

Jeg kan kontaktes på kma@moskjaer eller på telefon 96 94 00 40.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 13:38

Hej Michael

Nu ved jeg ikke hvad jeres hjemmeside skal kunne, men jeg har pt. følgende tilbud:

http://www.amino.dk/forums/t/103211.aspx

og det er et CMS i ASP.Net, så i selv kan rette og tilføje flere sider.

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:41

Michael Christensen:

Hej

Vi har startet et ny virksomhed, som skal bruge en hjemmeside opbygget med ASP.NET. Vi har fået et firma til at lave selve webdesignet, men mangler en virksomhed, som kan sætte det rigtigt op på vores hjemmeside. Vi er en smule presset, da vi gerne skal gå i luften den 15. november 2010, så hvis du kender virksomheder eller personer, som kan hjælpe os, vil det være super.

Med venlig hilsen

Michael Christnesen

Hvis I selv vil kunne rette i det osv., er det oplagt at bruge et CMS. Fx. er Umbraco et fremragende CMS som kører på ASP.NET.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Jeg har rimelig meget erfaring i ASP.NET og kan godt være behælpelig med at sætte det op. Evt. i Umbraco eller kodet fra bunden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:57

Hej Michael

Hvis du gerne vil havde et site bygget i ASP.Net er det bestemt fornuftigt at gå Umbraco-vejen, eller faktisk endnu bedre bruge Composite. Composite er lige gået Open Source, og er efter min vurdering et noget mere modent og kraftfuldt produkt.

Hvis du kunne tænke dig, at helt spare en at spare en programmør til opsætning, så skulle du overveje vores CloudSprout system. Det sætter designere istand til at springe programmøren over!

Du kan evt. vise din designer denne video: http://www.cloudsprout.dk/Videoer/OpretSite2.html der kan man se hvor hurtigt et design kan blive til et site. Hvis det har interesse kan han bare skrive til mig på plu@cloudsprout.dk

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 18:55

Hej alle

Vi har nu fået mange svar og har besluttet os for  hvilken vej vi går. I skal have tak for de gode svar og kontakter til at komme videre.

Med venlig hilsen

Michael Christensen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)