Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min idé?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det rigtig fine svar.

- Nu er jeg ikke lige en ordkløver, eller noget i den stil. Men hvad betyder lukrativ helt præcist?

Jeg kan også godt se at det bliver en udfordring at have nogle rigtig lave priser, men den tager jeg med et smil og ser hvad der kommer.

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:40

Casper Ravn:

Hej Gustav,

jeg tror da helt sikkert at der er et marked for det du beskriver. Men jeg tror bestemt at jeg ville satse på det nordiske marked med det samme, frem for kun det danske. Det er jo en rimelig snæver målgruppe du ønsker at sælge til.

Nu er jeg jo helt  ny når det drejer som om virksomheder og alt det der. Så når du skriver "Men jeg tror bestemt at jeg ville satse på det nordiske marked med det samme, frem for kun det danske" Hvad menes der så der?

Kan godt være at det lyder dumt, men skal der så laves 3 hjemmesider?

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 14:56

Lukrativ Indbringende. profitabel. Også som udsagnsord: lukrere = profitere (på noget).

Smile

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:28

Hej Gustav

Du behøver ikke have 3 domæner..

Du skal bare have ét godt domæne navn.. og så lade det være et .com

webworker på www.papirshop.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 15:38

webworker:

Hej Gustav

- Jeg uddyber lige lidt :)

Det Gustav mener er at du får fat på ude2.com søg fx på gratis-dns.dk Herefter laver du én side som oversættes til alle de sprog du måtte have lyst til. - Du kender de små flag for nationalitet.
Siderne behøver dog ikke være ens, hvis din målgruppe ikke er. Siderne kan være lige så forskellige som du måtte have lyst til, men det bliver ofte noget rod at holde opdateret :)

Dennis

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:17

Dennis Jensen:

webworker:

Hej Gustav

- Jeg uddyber lige lidt :)

Det Gustav mener er at du får fat på ude2.com søg fx på gratis-dns.dk Herefter laver du én side som oversættes til alle de sprog du måtte have lyst til. - Du kender de små flag for nationalitet.
Siderne behøver dog ikke være ens, hvis din målgruppe ikke er. Siderne kan være lige så forskellige som du måtte have lyst til, men det bliver ofte noget rod at holde opdateret :)

Dennis

- Prøv lige en gang til..

Jeg kan ikke helt forstå det

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:21

Hej Dennis..

Selvfølgelig.. jeg misforstod Gustav..

webworker på www.papirshop.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 14:30

Nu er jeg ikke med - forstår alle det her eller - skal vi lav et stykke pap :) mere ?

Dennis

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:36

Dennis Jensen:

Nu er jeg ikke med - forstår alle det her eller - skal vi lav et stykke pap :) mere ?

Dennis

Ja tak! Smile

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 20:20

Der er forskellige måder - de her er nok de mest brugte.

Denne mulighed giver dig mulighed for at designe en side til bestemte markeder, målgrupper eller hvordan du har lyst til at opdele dine kunder. Her har jeg brugt domæne-navne som en let måde at inddele kunderne.

Her er en anden måde, hvor du skal forestille dig at du har "oversat" hjemmesiden men ellers med de samme billeder, layout osv. uanset hvem din målgruppe er - Det bruges oftest ved forskellige nationaliteter, men det kan sagtens forestilles at du bruger forskellige tekster eller sprog-niveau - det er op til din fantasi og din programmør :)

Jeg undskylder mine paint skills - det er heldigvis ikke det jeg skal leve af :)

Gav det en bedre forståelse / kan det bruges?

Dennis

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)