100 gange bedre denne gang. Godt tema og i det hele taget godt set. For du har ret - vi programmøre bygger alt for meget crap, som vi aldrig får brug for, som en eller anden sindsyg dygtig inder allerede har bygget for os dobbelt så godt.
En lille ting :)
Dogme video... Johhh, men både det du laver og flere andre det virker ikke med close up og super rystede billeder. Et knæ er fint som støtte, bare brug et eller andet.
Og så bliv ved! Når du har lavet bare 5-10 videoer, så bliver du ekstremt dygtig. Jeg ved ikke om du evt. med fordel kunne skifte til dansk eller du vil arbejde lidt med at få det engelske til at flyde en smule bedre - ikke dermed sagt at det på nogen måde er dårligt. - Har du evt., og det er måske imod reglerne for denne type videoer, tænkt på at lave stik-ord eller et mini-script for videoen?
Dennis
Mange tak fordi du gad at tage dig tiden til at kigge igen :)
Umiddelbart er der to ting som jeg arbejder lidt på:
1) rent faktisk lave et script :). Jeg er nok inspireret af Martin T's impulsive videoer, men omvendt skal jeg nok tænke for meget nu hvor jeg laver dem på engelsk
2) Jeg har faktisk ben til mit flip mino HD kamera som jeg bruger, desværre havde jeg glemt at pakke dem da vi skulle til Thailand. Videoen på http://4timersarbejdsuge.dk er lavet på ben og med 60% script (mere cue cards).