Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu med video på bloggen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:08

Rasmus Lindgren:

Jeg har lavet mit første video indlæg på min blog.... 

Yeah :)

Filling The Void (næsten live fra vores hus i Thailand)

Undskyld Rasmus, men det er jo bare indbegrebet af kedsomhed udtrykt i et massemedie. Blog jo tak, men med et tema, en holdning eller i det mindste noget. Filling The Void har intet jeg falder for - sry :)

Dennis

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:34

Dennis Jensen:

Undskyld Rasmus, men det er jo bare indbegrebet af kedsomhed udtrykt i et massemedie. Blog jo tak, men med et tema, en holdning eller i det mindste noget. Filling The Void har intet jeg falder for - sry :)

Dennis

Det var da ærgeligt. Det så'n set også mere en introduktion til videoen på bloggen, så jeg er startet "let" :)

Budskabet var lidt at jeg havde planlagt at "fylde the void" (godt dansk/engelsk udtryk), men det hele gik lidt af fløjten da jeg ikke kunne gøre det planlagte.

Jeg lover at næste video har et budskab og håber at jeg så kan lokke dig til at kigge igen...

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 19:39

Jeg vil meget gerne kigge :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:42

Så er der et nyt indlæg (nu med mere mund og indhold).

Denne gang inspireret at et (eller rettere flere) indlæg her på Amino

(synes jeg ser så sur ud...)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 14:46

100 gange bedre denne gang. Godt tema og i det hele taget godt set. For du har ret - vi programmøre bygger alt for meget crap, som vi aldrig får brug for, som en eller anden sindsyg dygtig inder allerede har bygget for os dobbelt så godt.

En lille ting :)
Dogme video... Johhh, men både det du laver og flere andre det virker ikke med close up og super rystede billeder. Et knæ er fint som støtte, bare brug et eller andet.

Og så bliv ved! Når du har lavet bare 5-10 videoer, så bliver du ekstremt dygtig. Jeg ved ikke om du evt. med fordel kunne skifte til dansk eller du vil arbejde lidt med at få det engelske til at flyde en smule bedre - ikke dermed sagt at det på nogen måde er dårligt. - Har du evt., og det er måske imod reglerne for denne type videoer, tænkt på at lave stik-ord eller et mini-script for videoen?

Dennis

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:12

Dennis Jensen:

100 gange bedre denne gang. Godt tema og i det hele taget godt set. For du har ret - vi programmøre bygger alt for meget crap, som vi aldrig får brug for, som en eller anden sindsyg dygtig inder allerede har bygget for os dobbelt så godt.

En lille ting :)
Dogme video... Johhh, men både det du laver og flere andre det virker ikke med close up og super rystede billeder. Et knæ er fint som støtte, bare brug et eller andet.

Og så bliv ved! Når du har lavet bare 5-10 videoer, så bliver du ekstremt dygtig. Jeg ved ikke om du evt. med fordel kunne skifte til dansk eller du vil arbejde lidt med at få det engelske til at flyde en smule bedre - ikke dermed sagt at det på nogen måde er dårligt. - Har du evt., og det er måske imod reglerne for denne type videoer, tænkt på at lave stik-ord eller et mini-script for videoen?

Dennis

Mange tak fordi du gad at tage dig tiden til at kigge igen :)

Umiddelbart er der to ting som jeg arbejder lidt på:

1) rent faktisk lave et script :). Jeg er nok inspireret af Martin T's impulsive videoer, men omvendt skal jeg nok tænke for meget nu hvor jeg laver dem på engelsk

2) Jeg har faktisk ben til mit flip mino HD kamera som jeg bruger, desværre havde jeg glemt at pakke dem da vi skulle til Thailand. Videoen på http://4timersarbejdsuge.dk er lavet på ben og med 60% script (mere cue cards).

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:31

Det ser lækkert ud

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:50
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)