Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En frisk idé her sidst på dagen (til fri afbenyttelse!)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Restauranterne har alle "Husets Vin". Er det ikke på tide, at de også får "Husets Kaffe" og "Husets The"?

Michael

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:58

Det kræver vel at de har mere end en type kaffe og/eller te på menukortet i første omgang ;-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:05

Oscar Eg Gensmann:

Det kræver vel at de har mere end en type kaffe og/eller te på menukortet i første omgang ;-)

Indeed..  Men ud over det er det jo en god ide..  Sad du og drak the da du kom på ideen?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:09

Alexander R. B:

Indeed..  Men ud over det er det jo en god ide..  Sad du og drak the da du kom på ideen?

Her plejer de bedste idéer at dukke op når jeg sidder på tønden... Big Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:09

Jeg bliver nødt til at være en gammel gnaven mand lige her, bare fordi jeg kan :-)

Men kan vi ikke godt blive enige om at på dansk hedder det altså te og ikke The. Det andet ser så mærkeligt danglish  ud :-)

http://retskrivningsordbogen.dk/ro/ro.htm?q=te

http://retskrivningsordbogen.dk/ro/ro.htm?q=the

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:25

Indkøberen/Fokus:

Hej

Restauranterne har alle "Husets Vin". Er det ikke på tide, at de også får "Husets Kaffe" og "Husets The"?

Michael

Det er efterhånden meget normal altså hos de steder som går op i sin kaffe og te :-)

Vi udvikler en del kaffer som er forbehold enkelte resturanter eller cafeer. Men der ikke noget ved at have en god kaffe (eller te) hvis man ikke ved hvordan man skal brygge og servere den - så det underviser vi også i.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:31

På Svostrup Kro har de faktisk husets øl, som er en special øl brygget til kroen. Rigtig god ide, som andre godt kunne benytte sig af. Husets øl behøver selvfølgelig ikke være brygget specielt til stedet.

Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:31

Her i Skotland hvor jeg studere er det meget normalt at få te med mælk (har ikke bemærket at man kan få det derhjemme), men det er faktisk rigtig lækkert og tror at det kan få flere til at drikke te :) - Især hvis de ikke er meget til hverken kaffe eller te..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)