Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics Problemer!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt var fryd og gammen, men fra den ene dag til den anden, dykkede besøgstallet stille og roligt og er endt med at være på ca. 20% af de besøgende.

Andre der har oplevet noget lign. eller virker analytics fint som det plejer hos jer??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:58

Hvis Analytics er installeret korrekt på alle dine sider, burde den ikke reducere antallet af besøgende så meget.

Men prøv at gå lidt mere i dybden med din statistik. Hvilke sider er det konkret som er faldet i besøgstal, og fra hvilke trafikkilder mister du dem? Kan være at du fx har mistet din troværdighed overfor Google.

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 13:35

Reelt set har jeg ikke mistet besøgende ej heller pageranking på Google. Problemet er at Analytics ikke registrerer de besøg, jeg i min webshops statistikprogram kan tracke og se hvor kommer fra.

Der er desværre ikke nogen rød tråd i det faldende besøgstal, da det er over hele linien.

Tænkte om Google kørte en opdatering, jeg ikke har været opmærksom på??

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:04

Daniel K:

Reelt set har jeg ikke mistet besøgende ej heller pageranking på Google. Problemet er at Analytics ikke registrerer de besøg, jeg i min webshops statistikprogram kan tracke og se hvor kommer fra.

Der er desværre ikke nogen rød tråd i det faldende besøgstal, da det er over hele linien.

Tænkte om Google kørte en opdatering, jeg ikke har været opmærksom på??

Et link til siden ville hjælpe meget. 

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 16:33

[

Jesper Skov:

Et link til siden ville hjælpe meget. 

Sorry har lige ændret i signaturen :-)

Siden er www.ReklameMusik.dk

Var i dag i kontakt med Dandomain, der fortalte at Google havde lavet nogle opdateringer hvor de foreslog Dandomain at ændre i et eller andet.

Dette kunne medføre at installerede javascripts eller lign. på ens side, kan komme i konflikt med Analytics.

På ReklameMusik.dk har jeg ikke (hvad jeg kender til) scripts bortset fra en enkelt iframe på profil-beskrivelsen.

Meget mærkeligt Hmm

Desuden fortalte Dandomain, at Analytics var kendt for at have problemer med at registrere alle besøg??

Men virker Analytics normalt hos jer andre eller har i også oplevet ændringer i besøgstallet??

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:55

Hej Daniel,

Det lyder meget mystisk. Hvor lang tid har dit besøgstal været konstant? Hvor lang tid har det været lavt? Jeg tror ikke det er noget der skyldes anden/ændret tracking-måde fra Googles side. Så tror jeg det var sket fra dag til dag. Kan du ikke identificere den eller de trafik kilder så har oplevet det store fald i hits. Det kan måske være en vej til at finde årsagen.

Du kan også prøve at installere et  andet tracking program sideløbende med analytics. På den måde kan du bekræfte eller udelukke om det er analytics eller faktisk fald i besøgende. DU kunne f.eks. prøve Woopra 

Håber det er en hjælp!

Mvh. Peter

billige tonere

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 23:26

Så kom der afklaring på problemet Big Smile

Dandomain har fundet en fejl i deres system, der har resulteret i underrapporteret trafik.

Fejlen er rettet, så nu er det "back on tracks".

Go Weekend!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 03:02

Hej Daniel,

Super, det kan godt være skræmmende når man pludseligt mister mange besøgende uden en forklaring.

Tak i lige måde.

Mvh. Peter

tonere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)