Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Curanet-webhotelløsninger søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer!

Jeg er i forbindelse med min fortsatte jagt efter det bedste forhold mellem pris og kvalitet inden for webhosting stødt på Curanets erhvervsløsninger, som kun sælges via deres resellerprogram.

Det ser ganske fornuftigt ud. Er der nogen, der har erfaringer med Curanets løsninger? Gode som dårlige.

Pt. har jeg en VPS i England (Mediebevægelsen), en række sites hos Hetzner i Tyskland (Fagforening-info), og derudover et par sites hos Datadock i Strasbourg (Bergholts opskrifter). Jeg vil dog gerne have alt samlet i Danmark på et tidspunkt inden længe...

Bemærk venligst ,at jeg kun er ude efter erfaringer med Curanet i denne tråd -- ikke gode tilbud fra andre leverandører (ingen nævnt, ingen glemt)...

Alt godt & på forhånd tak,

Kasper

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:16

Umiddelbart er curanet en del af samme koncern som unoeuro.dk og wannafind.dk, de har begge et godt ry i branchen, tror ikke du kommer galt i byen der.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:18

Jeg har brugt Curanet som leverandør lige siden de startede, og jeg har absolut kun gode erfaringer med dem og kan så absolut anbefale dem!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Aha -- det lyder godt, at der er både bredde og dybde i foretagendedet. Unoeuro har jeg tidligere brugt med gode resultater, så en erhvervsløsning tyder godt!

Tak for hurtig repons!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

Kære Oxkjær!

Tak for hurtig respons. Lyder godt. Jeg hopper på!

/K

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)