Har du tiden til vidresalg via f.eks. homesalg, QXL, Trendsales eller lign, så er her muligheden for en hurtig indtjening. 100 styles - pris 20.000 inkl. forsendelse. I pakken er der nye varer fra By Groth, Whiite, Stella Nova, Islæt, Ed Hardy, Phoenix/Ducal, Lysgaard, Rosemunde, Birds, Pureheart, Rikke Mai mm.
En del af varerne har en indkøbspris på mellem 500-700,- nogle billigere og nogle dyrere.
Ja, kjoler, toppe, bukser, jakke, bluser osv. Har ikke lige billeder her, men du kan gå ind på designernes hjemmesider. Det meste er fra sidste 2 sæsoner og se billeder der. Det er i Gram. Men jeg sender bare med PostDanmark. Det er inkl. prisen. :-)
Grunden til at jeg sælger det så billigt er at jeg simpelthen ikke har tiden til at tage på Designerforum og Modemekka med det længere. Str. er S-M-L-XL
Hej. Det meste er S-M-L og lidt XL. Det er ikke gammel krap, men gode varer. Jeg har en netbutik www.agusta.dk og det er varer fra den. Enten varer fordi der kun er 1-2 stk. tilbage eller varer der slet aldrig er blevet oprettet pga. af manglede billeder fra firmaer. Så det er fine nyere varer fra sidste 2 sæsoner. Jeg har bare ikke længere tid til mode-mekka mm. hvor jeg før altid solgte mit restlager :-)
Jeg kan ikke finde ud af at slette indlægget ??? Men tøjet er solgt. Hvis du ønsker det, så kan du maile til mig og blive skrevet op til, når der igen kommer en kasse :-)