Jeg har købt et nyt domæne og skal have lavet designet en side der fortæller eventuelle besøgende at siden er under udvikling, men at de kan indtaste deres emailadresse og modtage en mail når siden åbnes. Det kan nærmest ikke gå for hurtigt med at få den op, men det skal selvfølgelig også se ordentligt ud, hvorfor jeg ikke har lavet den selv.
Siden skal have plads til en smule tekst, et inputfelt og en send knap. I har nok allesammen stødt på sådan en side før. Det vigtige er blot at den konverterer godt, altså mange skriver sin email ind.
Jeg er meget modtagelig over for tips og tricks til sådan en side, og jeg vil også gerne modtage tilbud på et design.
Jeg kan sige så meget som at siden kommer til at omhandle elektronik og elektroniske gadgets.
Det kan vi godt få klaret i en fart. Måske kan vi lave en god aftale, der indebefatter det senere webdesign? Jeg skriver dig lige en pm, men du er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi min hjemmeside og læse lidt mere om mig og mit webdesign.
Dette kanvi helt sikkert hjælpe dig med. Vi har et par rigtig dygtige designer, der kan levere det ønskede resultat. Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere!
Tak for jeres venlighed allesammen, men min situation har ændret sig en smule. Sorry :( Jeg har fundet ud af at det ikke er så dumt som jeg troede bare at uploade artikler/posts lige så snart de er færdige, og derfor kan jeg launche sitet meget snart (med én sølle artikel xD). Det gør også at jeg ikke skal bruge en signupscreen som jeg først havde troet.