Idag fik jeg en idé, jeg kunne godt tænke mig at oprette en handelshjemmeside, ligesom DBA, guloggratis.dk og QXL. Min idé, er dog lidt anderledes i forhold til deres koncepter.
Da jeg tit oplever episoder i min hverdag hvor folk siger "Jeg får måske en Playstation og du må godt købe den til 1400 hvis jeg får den, hvis ikke er der ingen aftale."
Det kunne også være hvis man regner med at vinde en konkurence, så kan man dermed lægge et billigt bud ind, som kan skabe mange intereseret.
Min idé er at websitets indtjening er online reklamer, hvis det kommer op og kører, skal der modtages brugerbetaling.
tror desværre ikke at mange vil benytte sig af det, da man så har låst sine penge, da jeg går ud fra at buddet er bindende, hvis den anden måske vinder. Tror ganske enkelt det er meget nemmere bare at sælge det på DBA eller en af de andre sider.
tror desværre ikke at mange vil benytte sig af det, da man så har låst sine penge, da jeg går ud fra at buddet er bindende, hvis den anden måske vinder. Tror ganske enkelt det er meget nemmere bare at sælge det på DBA eller en af de andre sider.
Desværre :-(
Der er ingen binding eller noget :)
- Du oprettet simpelhent en profil og derefter kan du oprette en ansøgning. "Hvis jeg anskaffer en WII til 1300, hvem vil så være intereseret?"
Hvis der var nogle intereseret, ja så kan man jo skaffe den, hvis ikke undgår man dermed at købe varen. Du er dermed din egen investor, da du sælg køber og videresender dine vare, uden omkostninger - Og positivt til begge kunder! :D
Jeg kan godt se pointen, men tror at det er meget nemmere bare at sige på dba at man har en wii til 1300 og hvis der er nogen der vil købe den, så skaffer man den.