Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning-Schmidt vil have vi skal betale 18 milliarder mere i skat

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Manageren:

Hey Thomas

Kan vi ikke lave en aftale-- hvis du videre refererer noget fra nettet, kan du ikke gøre det med en video, finder det langt mere informativt og underholdende at se dig "live" + at jeg kan læse de samme nyheder på tekst andre steder

Forsæt med at skille dig ud:)

Hvis jeg havde mulighed for at lave en professionel video her til aften havde jeg helt bestemt gjort det, men jeg kan jo ikke hele tiden lave videoer, jeg har et politisk nyhedssite, og det skal opdateres med tekster. Også kan jeg forsikre dig med at den tekst på PolitikNyt.dk er selvskreven, også var jeg faktisk også først på banen med løbende opdatering af debatten :-) 

Men selvfølgelig vil jeg skille mig ud, og video er jo en fed platform til det, men jeg synes det går meget godt igennem tekst også, så jeg prøver at varier lidt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er så træt af danskere, der affyrer klichéer som f.eks "Jeg betaler min skat med glæde".

Hvis pengene "kommer tilbage" til os danskere, hvordan kan det så være, at vi med vores i forvejen tårnhøje skatter har et svagt og ret dårligt hospitalsvæsen sammenlignet med mange andre lande som Sverige og Tyskland (folk dør af kræft, før de kommer til), at vores gamle lever under triste forhold på mange plejehjem, og at uddanelsessystemet længe har lidt under besparinger? Hvorfor? Fordi den danske stat ikke er dygtig nok til at forvalte alle pengene. Statens løsning: Sæt skatterne endnu højere op.

Resultat: Farvel til endnu flere iværksættere. Hej til et mindre produktivt samfund.

Jeg er lykkelig for, at jeg længe har arbejdet hårdt for at kunne emigrere til udlandet og slå mig ned der hele året rundt. Det skal nok lykkes, og jeg ser frem til det :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:02

Jesper:

Kan vi ikke lige få lidt varedeklaration på jer, der synes det er fint med højere skatter og er glade for velfærd?

Mit spørgsmål er, om I forsørger jer selv som iværksættere?

Ja jeg betaler topskat som iværksætter og har desuden et deltidsjob, hvor jeg dog løbende trapper ned (14 timer/ugen nu). Jeg siger ikke at højere skat er løsningen, men jeg har ikke noget imod at bidrage med lidt mere over skatten, hvis bare rammerne for mine børn følger med.

@Jimi

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Monse:
Smid 30 milliader extra i kassen i år og vi vil alligevel hører den samme melodi næste år

Selvfølgelig, hvis de blev nødt til at sige " Hey, vi er sgu ret priviligerede, fordi der er så mange arbejdsomme mennesker i Danmark der giver den en skalle " , så blev de jo nød til at lukke ned for deres partier, fagforeninger og tudekampagner.

Hørte også en endnu en skolelærer der sagde " De lukker skoler ned i massevis !!! " Det kan jeg huske at de har sagt siden jeg var et lille barn. Nu må der da snart ikke være flere skoler tilbage ?

Jeg siger ikke at det ikke kan blive bedre, det kan det altid. Synes bare det er besynderligt at regningen altid skal tørres af på dem, der altid har betalt regningen. Selvfølgelig samtidig med at de lige skal vide at de er nogle dumme svin.. det manglede da bare

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:06

Jeg har et fuldtidsjob ved siden af min lille pudser virksomhed, og jeg har intet, og jeg mener intet imod at betale mere i skat. 
Men i min verden skal man skære alt det væk som privarhospitaler, privatskoler mm. Vil man have noget privat, så må man sku selv betale sig fra det. Der imod skal der bruges penge på de normale hospitaler og skoler. 

K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

KPuds.dk:

Jeg har et fuldtidsjob ved siden af min lille pudser virksomhed, og jeg har intet, og jeg mener intet imod at betale mere i skat. 
Men i min verden skal man skære alt det væk som privarhospitaler, privatskoler mm. Vil man have noget privat, så må man sku selv betale sig fra det. Der imod skal der bruges penge på de normale hospitaler og skoler. 

Der kan vi være enige. Men så hjælper det jo ikke meget, at vi dropper det, og sætter skatterne op. Der burde ligge en kæmpe besparelse i at droppe de ting. Hvorfor skal vi så betale mere? Det kan jeg ikke se?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 23:10

Jimi Hove:

Monse:
Smid 30 milliader extra i kassen i år og vi vil alligevel hører den samme melodi næste år

Selvfølgelig, hvis de blev nødt til at sige " Hey, vi er sgu ret priviligerede, fordi der er så mange arbejdsomme mennesker i Danmark der giver den en skalle " , så blev de jo nød til at lukke ned for deres partier, fagforeninger og tudekampagner.

Hørte også en endnu en skolelærer der sagde " De lukker skoler ned i massevis !!! " Det kan jeg huske at de har sagt siden jeg var et lille barn. Nu må der da snart ikke være flere skoler tilbage ?

Jeg siger ikke at det ikke kan blive bedre, det kan det altid. Synes bare det er besynderligt at regningen altid skal tørres af på dem, der altid har betalt regningen. Selvfølgelig samtidig med at de lige skal vide at de er nogle dumme svin.. det manglede da bare

De lukker sku da også skoler over alt i hele danmark, det skal man da være blind for ikke at kunne se, men tilgengæld åbner der masser af privatskoler som får statsstøtte i hoved og r..
Hvilket også gør at vi deler vores samfund op i privat og offenligt..!

K

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 23:13

kheu:

KPuds.dk:

Der kan vi være enige. Men så hjælper det jo ikke meget, at vi dropper det, og sætter skatterne op. Der burde ligge en kæmpe besparelse i at droppe de ting. Hvorfor skal vi så betale mere? Det kan jeg ikke se?

Hvis vi dropper det..? Men den her regeringen så hedder det når vi dropper det.
Der skal bruges ekstra penge fordi hospitalerne og skoler er gamle bygninger, os ikke bliver sat i stand for ret mange penge, de ryger tilgengæld til det private. 

K

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:13

Jeg har ikke selv børn, så er ikke så meget inde i det område. Det var mere en komisk betragtning over at vi åbenbart snart ikke har flere skoler.

Det der med privatskoler må du tale med Mette Frederiksen om

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej KPuds

Så skal den her vel også væk

"tilbyde rengøring med 30 % i tilskud efter Hjemmeserviceordningen."

Jeg mener at det klarer hjemmehjælpen vel

monse

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)