Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning-Schmidt vil have vi skal betale 18 milliarder mere i skat

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været til forældremøde her til aften i min ældste søns SFO / SFH eller hvad de nu kalder fritidshjemmet for tiden Smile Det endte med den samme sang om besparelser, som jeg tidligere i denne måned har hørt i skolen og i min mindste søns børnehave - Iøvrigt flere år i træk nu.

Problemet er at man ikke kan lave delvis forældrebetaling, hvilket gør at man reelt ikke har et valg og derfor får forringelser af børnenes skolegang og dagligdag i institutionerne. Jeg ville f.eks. gerne betale min del af hvad det koster for at min ældste søn kan komme på en årlig udflugt, kan deltage i en diskofest eller et julearrangement (det er sløjfet), eller at min yngste søn på 3 et halvt ikke skal være alene på stuen sammen med 10-12 jævnaldrende, når pædagogen skal skifte en ble (børnene bliver nu sendt så tidligt afsted at en stor del stadig bruger ble).

Derfor vil jeg hellere betale noget mere i skat, hvis jeg tilgengæld får en bedre standard og for at bruge et fagforeningsudtryk, flere hænder indenfor skole, institution, hospitaler osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan vi ikke lige få lidt varedeklaration på jer, der synes det er fint med højere skatter og er glade for velfærd?

Mit spørgsmål er, om I forsørger jer selv som iværksættere?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Nu gider jeg helst ikke diskutere politk herinde.

Men om det er 18 eller 30 milliarder. Så ryger de jo bare atter engang i et sort hul.

Indfør brugernetalinger, på de ting. Også sænk skatten løbende. Så skal os der ikke har børn, nok lade være at få dem, hvis vi ikke vil betale. Herudover, er der mange andre steder, hvor folk bare tager og tager. uden nogensinde at give igen. Jeg synes det er ufatteligt.

Men hvis skatten sættes op, så skal jeg KLART se handlinger for de penge. Ellers gir jeg danmark 2år, også er jeg tøffet videre.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Nikolaj

Nu er vi jo alle blevet hjernevasket til at tro at den eneste løsning er højere skatter på alt. Prøv at snak med din  kommune om hvorfor de bruger multi million beløb på skulpturer, malerier, designermøbler og et hav af eksterne konsulenter, før end at de gider bruge dem på borgerne.

Du vil nok blive overrasket over hvor mange penge der kan blive frigjort til dine børn, i stedet for luksus til dem der har viet sig liv til at tjene folket igennem stat og kommune.

Der udover er der også optimering af vilkår for erhvervslivet, som kan skaffe flere penge i stats og kommunekasse.

Har vi ikke fantasi til andet end skatteforhøjelser ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Der skal jo bruges MANGE penge på at støtte alle de private hospitaler som regeringen giver KÆMPE mange penge til, istedet for at bruge dem på det vide havde i forvejen.

Jeg håber og tror på HELLE...!

K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

Kpuds.dk

Hvor meget får du i statsstøtte til din virksomhed?

Hvis jeg må være lidt fræk og spørge? ;)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:58

Jimi Hove:

Hej Nikolaj

Nu er vi jo alle blevet hjernevasket til at tro at den eneste løsning er højere skatter på alt. Prøv at snak med din  kommune om hvorfor de bruger multi million beløb på skulpturer, malerier, designermøbler og et hav af eksterne konsulenter, før end at de gider bruge dem på borgerne.

Du vil nok blive overrasket over hvor mange penge der kan blive frigjort til dine børn, i stedet for luksus til dem der har viet sig liv til at tjene folket igennem stat og kommune.

Der udover er der også optimering af vilkår for erhvervslivet, som kan skaffe flere penge i stats og kommunekasse.

AMEN!

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:59

Hej Jimi

Kort og kontant men 100 %  korrekt

Smid 30 milliader extra i kassen i år og vi vil alligevel hører den samme melodi næste år

monse

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:00

Manageren:

Hey Thomas

Kan vi ikke lave en aftale-- hvis du videre refererer noget fra nettet, kan du ikke gøre det med en video, finder det langt mere informativt og underholdende at se dig "live" + at jeg kan læse de samme nyheder på tekst andre steder

Forsæt med at skille dig ud:)

Hvis jeg havde mulighed for at lave en professionel video her til aften havde jeg helt bestemt gjort det, men jeg kan jo ikke hele tiden lave videoer, jeg har et politisk nyhedssite, og det skal opdateres med tekster. Også kan jeg forsikre dig med at den tekst på PolitikNyt.dk er selvskreven, også var jeg faktisk også først på banen med løbende opdatering af debatten :-) 

Men selvfølgelig vil jeg skille mig ud, og video er jo en fed platform til det, men jeg synes det går meget godt igennem tekst også, så jeg prøver at varier lidt.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)