Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og tips til brug og udnyttelse af fanside modtages -

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Hej :)

Jeg har selv overvejet at peppe min Facebook side op, men synes andre former for online marketing er af større betydning for mig. 

Jeg har set masser af Facebook sider, som kører som selvstændige webshops. Måske vil du benytte dig af denne mulighed?

Som din side kører nu, er hensigten, ret mig endeligt, at drage besøgende til selve webshoppen. Måske vil du sælge direkte via Facebook? Som sagt synes jeg ikke at Facebook virker mht. B2B på det markede, som jeg konkurrer på. Mht. dine produkter er Facebook efter min mening langt det vigtigste medie for online marketing. 

Dbh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 19:32

En anden amino fik et par borgerlige ord med på vejen i denne tråd.

Du har peppet op med grafik og specialdesignet velkomstside, men resten af snakken i tråden er sandsynligvis meget brugbar for dig lige nu.

Linnart Sining Felkl:

... Som sagt synes jeg ikke at Facebook virker mht. B2B på det markede, som jeg konkurrer på. Mht. dine produkter er Facebook efter min mening langt det vigtigste medie for online marketing. 

Helt og holden sund fornuft Linnart.
Facebook er primært C2C (consumer 2 consumer), med en chance for B2C-relations at overleve, hvis de ikke gør sig selv ugleset ved at reklamere for meget.

.. og a propos reklamere for meget, så tag et kig ned over din væg marjoe Wink

mvh

Thomas Bigum
http://www.facebook.com/thomasbigum

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:37

Hej Marjoe

På min Facebook fan side skriver jeg løbende information samt tips og tricks til Facebook. Du er velkommen til at synes godt om. Det kan jo være der kommer nogle guldkorn indimellem ;)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:42

De to fyre, de fanger ikke rigtigt da de begge kigger samme vej og derfor bare ligner en gentagelse, så der kommer ikke fokus på smykkerne.

Bunden af din landingpage ser rigtigt godt ud, men den øverste skrift/del leder mine tanker hen på paint?

Ellers super good looking!

Jeg ville droppe den med at "Synes godt om" for et "lod" til et gavekort hver måned, men istedet være mere direkte med brugerne og lave en tag contest, selvom det ikke helt følger deres guidelines. Men hva pokker, det gør du sådan set heller ikke nu ;)

God aften!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)