Lyder som om du er en vild god motivations faktor du har der gør folk yder deres bedste og fokuseret på den opgave de skal lave.
Evt. få nogle af dem til at skrive på hjemmesiden dine yderste gode resultater som motivations giver
Evt. huske og få flere og flere videoer vis du kan få flere , hvordan du træner , film klip med de siger hvor super god du er ,og sæt det på hjemmesiden.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Evt. huske og få flere og flere videoer vis du kan få flere , hvordan du træner , film klip med de siger hvor super god du er ,og sæt det på hjemmesiden.
Og som opfølgning kunne det være mere end lækkert, hvis du kunne få nogle af supeligaspillerne til at lave indkast "via kraftspring" på samme måde som du selv gør. Vi savner sgu lidt nytænkning i Superligaen, og det kunne da være en mulighed som folk nok lige ville rykke en ekstra gang på sædet, hvis det lige pludselig blev indført :o)
Det var faktisk ikke en dum idé, det med kraftspringsindkastet...
...udfordringen er bare at man skal have gået til gymnastik, hvis man skal have succes med at udføre det.
Da jeg startede med at lære kraftspringsindkastet for 2 år siden, kunne jeg ikke slå en kolbøtte...
...og tro mig jeg har slået mig rigtig meget fysisk i processen.
Jeg tror ikke at ledelsen i klubberne vil bryde sig om skader i forbindelse med kraftspringsindkast-træning, så jeg holder mig til almindelige tilløb når jeg træner i klubberne... og det går også ganske udemærket.
...og tro mig jeg har slået mig rigtig meget fysisk i processen.
De er fodboldspillere i god form. De er vant til at slå sig, og bliver ikke så let skadede.
Hvis du øver dig i at score mål på kraftspringsindkast, og demonstrerer at det virker når du er ude i klubberne, er jeg sikker på at de gerne vil tage chancen med et par skadede spillere :o)
Prøv at forestille dig hvilken indflydelse du ville kunne få på international fodbold, hvis det kunne lykkedes.