Stor tillykke! |
Tak for det Sasa
Tak for det Sasa |
Det er altså godt klaret.. Nu læser jeg til tider selv Bold.dk, og de folk der kommenterer derinde har til tider et lidt begrænset billede af verden.. Så at få ros derinde er flot! Men bestemt også et vigtigt emne indenfor fodbold! Godt klaret! |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Tak for det Lars... Jeg er også SUPER glad for det |
Stort tillykke med det, Thomas. En idé til din hjemmeside kunne være videoklip, hvor du analyserede / kommenterede nogle forskellige former for indkast, der er optaget fra tidligere store kampe. Altså både de lange varianter, men også de korte. Men det kræver selvfølgelig, at du køber adgang til disse klip, men det kunne være interessant ligesom, når Per Frimann for alvor analyserer i Onside i forhold til, hvordan holdene står på banen, spiller i trekanter m.m. Evt. kunne du kontakte TV 3 omkring nogle CL-klip, og så indgå et samarbejde omkring, at de gerne måtte benytte dine videoer på Onside.dk, hvis det kunne have interesse for dem. Det koster i hvert fald ikke noget, at forhøre sig hos dem |
Hej Casper Det med video-klippene er en SUPER god idé Den må jeg lige arbejde videre med... Tak... De bedste hilsner Thomas
|
Og nu også omtalt på onside.dk Stort tillykke med det også. Det bliver spændende at følge, om vi andre kan se konkrete forbedringer hos dine kunder :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Ja..det var igår jeg trænede Randers FC. Jeg holder ellers kortene tæt på kroppen, indtil jeg får love til at melde det ud af klubberne. ...men her var der en der var hurtigere end mig En af spillerne forbedrede sig fra 30,58 til 35,25 meter igår, og de 35,25 var ny rekord for de spillere jeg har trænet. meeeeeeeeeen jeg siger ikke hvem det var, for ellers blive modstanderne ikke overraskede |
Det er vildt nok, at professionelle fodboldspillere kan forbedres så meget på én dags træning. Flot. Kunne være at du skulle kontakte FCK og give Claudemir og Kvist lidt ekstra træning. Så kan det være at vi får indkast, kastet direkte i målet :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Ja, det var sku meget godt...og vi har 2 træningspas endnu
og FCK kan bare henvende sig, de ved godt at jeg findes |