Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms gateway.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og leder efter en sms gateway til en konkurrence side hvor man kan deltage i konkurrencen over sms.

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue alle de forskellige firmaer og hvad det er de tilbyder.

Er der nogen af jer der har kendskab til sms gateways, og hvem der er at foretrække på det marked ?

Tak på forhånd.

Thomas

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 13:07
Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 13:10

Tusind tak for dit svar,

Jamen det jeg har behov for er at jeg kan sende sms ud til brugerne via gatewayen, og at de kan betale for deltagelse igennem sms.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:40

Thomasboerre:

Jamen det jeg har behov for er at jeg kan sende sms ud til brugerne via gatewayen, og at de kan betale for deltagelse igennem sms.

Hej Thomas

Det kan du gøre via IQsms.dk hvor dine brugere kan deltage i en konkurrence ved at sende en sms til et 4-cifret nummer og den besked de sender kan så være overtakseret.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 13:47

Hej Niels,

Det er lige sådan noget jeg søger, kender du til firmaet ?

Fra Viborg
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:34

Hej Thomas

Jeg kan hjælpe dig med at strikke sådan en løsning sammen og hvis du selv kan programmere osv, så kan jeg anbefale Computopic.
Jeg har været inde over rigtig mange SMS-gateways, og Computopic har løst det bedst...

Venlig hilsen
Torsten T. Nielsen
MySupport.dk 

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 10:19
Hej Torben, Tusind tak for dit svar, Det må du meget gerne være mig behjælpelig med. Du kan skrive til mig på kontakt@sms-konkurrencer.dk
Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 10:19
Hej Torsten, Tusind tak for dit svar, Det må du meget gerne være mig behjælpelig med. Du kan skrive til mig på kontakt@sms-konkurrencer.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)