Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønsedler

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan købe både regnskabsprogram og løbsystem gennem os.

Min partner, der er cand.merc. i regnskab og finansiering samt skatterevisor, har selv drevet restaurant, så vi har et indgående kendskab til branchen.

De kan se mere om os på: www.Nr1-okonomikontoret..dk

Eller ring til mig på tld. 2084 8737 eller send en mail til: am@Nr1-okonomikontoret.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 15:01

Hej Restaurant Safran

Ring til Multidata. på tlf. 7227 9019.  Der er flere forskellige lønssystemer at vælge imellem.  Både "gør det selv" løsninger og outsourcing.

Jens

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 10:34

Hej "Safran"

Nu har jeg læst tråden her, hvor jeg på baggrund af dine spørgsmål kun kan anbefale dig at konsultere enten revisor eller en regnskabskyndig med kendskab til restaurationsbranchen, hvor du kan få helt grundlæggende instruks og oplæring i alt fra regnskab, bogføring, personale, lønninger, overenskomster.

Netop inden for denne branche kan der være mange faldgruber samtidig med, at eks. SKAT har meget fokus på branchen grundet dennes noget blakkede rygte.

Det er derfor meget vigtigt, at hele opstartsfasen bliver tilrettelagt korrekt.

Derfor bør du allerede nu tage kontakt til flere revisorer m.v. og få et overblik over, hvad de kan tilbyde og ikke mindst til hvilken pris.

Held og lykke med projektet.

Tonny

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Skrevet kl. 10:38

Hej Safran.

jeg har før nævnt det og gør det nu igen, at min partner har professionelt kendskab til netop denne branche, hun har selv drevet restauration og hun er uddannet både skatterevisor og cand merc. i regnskab.

Vi vil gerne hjælpe dig hvis det skulle have din interesse.

de bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:57

Restaurant Safran:

hvor man kan købe regnskabsprogram? duer exel til sådan noget?

og har man brug for en revisor inde for restaurant brachen?

Vi aner ingenting og sådan noget..

Hvis I ingenting aner, så bør I have kontakt til professionel regnskabskyndige, da I ellers vil komme i problemer.

Tag en snak med en revisor eller regnskabskyndig om tingene, FØR I går i gang.

Der er allerede flere bud, men ellers kan I kontakte mig. Nr. er 31 26 85 80

Mvh Diana

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:19

Et godt råd:

Kontakt en bogholder og spar rigtig mange penge. Ofte har de selvstændige bogholdere en revisor tilknyttet.

Det kan slet ikke betale sig at få en revisor til at lave løn. Det koster ofte mere end det dobbelte af hvad en bogholder skal have for det samme stykke arbejde. Også momsregnskaber, årsreporter  osv. osv. er langt billigere.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra, men jeg kan anbefale riedelregnskab.dk

Charlotte

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 11:37

Restaurant Safran:

hvor man kan købe regnskabsprogram? duer exel til sådan noget?

og har man brug for en revisor inde for restaurant brachen?

Vi aner ingenting og sådan noget..

Hej Safran

Der findes kortvarige kurser, hvor man gennemgår alle de nødvendige ting som de selvstændige erhvervsdrivende skal vide. Der findes også online pjecer og også brochurer hos SKAT. Derudover kan du bestille servicebesøg af en konsulent fra SKAT, det koster ikke noget. Revisor er ikke et lovkrav, men hvis du ikke bruger en, så er sandsynligheden for at du bliver tjekket temmelig stor. Der er meget kreativ bogføring i netop denne branche, så det er meget godt at have en revisor med ind over.

Link til servicebesøg:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1613683

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Skrevet kl. 13:36

Hej Safran.

Om du bruger revisor eller ej, er ikke afgørende, men derimod at regnskabet laves korrekt og indberetningerne sker til tiden. Idag hvor vi kun skal indrapportere nogle nøgletal, kan skat ikke se om du bruger revisor eller ej.

Men ved at lave branche sammenligninger kan de hurtigt se om du falder udenfor evt. fordi du laver regnskabet forkert og så får du besøg af skat.

Derfor vil jeg anbefale dig at overlade regnskabet til kyndige folk, gerne med indgående branchekendskab, men det kan udmærket være en bogholder / et regnskabsfirma istedet for en revisor.

de bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)