Jeg har også forsøgt med at fjerne cookies i Safari. Det virkede de første par dage, men nu bliver jeg random logget ud igen.
Hej Heine
Hvilke af vores serivces bruger du?
Og her mener jeg:
debat,
blogs,
freelancer,
lokalebørs
etc.
Dvs. de forskellige menupunkter.
Hej Jacob
Jeg benytter hovedsagligt debatten. Det hænder at jeg kigger ind ind på freelancer, men 95% af min tid herinde er på debatten. Det er også her at jeg bliver logget ud - bare i dag er jeg blevet logget ud 3 gange.
Jeg har også forsøgt med at fjerne cookies i Safari. Det virkede de første par dage, men nu bliver jeg random logget ud igen.
Hej Heine
Hvilke af vores serivces bruger du?
Og her mener jeg:
debat,
blogs,
freelancer,
lokalebørs
etc.
Dvs. de forskellige menupunkter.
Hej Jacob
Jeg benytter hovedsagligt debatten. Det hænder at jeg kigger ind ind på freelancer, men 95% af min tid herinde er på debatten. Det er også her at jeg bliver logget ud - bare i dag er jeg blevet logget ud 3 gange.
Hej Heine
Tak fordi du giver svare på mine spørgsmål - det hjælper med al den info.
Derfor har jeg lidt mere:
1. Har du en idé om det tidsrum der går i mellem du bliver logget ud - dvs. hvor længe kan du være logget ind?
2. Når du bliver logged ud, kan du så uden problemer logge ind igen?
Tak fordi du giver svare på mine spørgsmål - det hjælper med al den info.
Derfor har jeg lidt mere:
1. Har du en idé om det tidsrum der går i mellem du bliver logget ud - dvs. hvor længe kan du være logget ind?
2. Når du bliver logged ud, kan du så uden problemer logge ind igen?
Hej Jacob,
1. Det sker desværre meget random. Jeg har forsøgt at holde øje med et mønster, men det er umuligt. I dag har der været nogle timer imellem jeg blev logget ud. Andre gange sker det én gang i døgnet.
2. Ja, der er ingen problemer med at logge ind igen.