Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.succes-kultur.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det vil være fedt hvis I kunne give noget feedback på min foredrags-hjemmeside www.succes-kultur.dk

Giv gerne feedback på design, tekst, indhold m.m.

Det er jo let at stirre sig blind på sin egen side Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:50

Ganske udemærket side du har dig, dog falder det mig meget i øjnene at teksten på det første slide i banneret går ind over dit ansigt... Desuden er det som om billedet i bunden (der hvor du står på en fodboldbane) hoppe lidt op.. desuden ville en hvid 2px ramme rundt om billedet være dejligt ;)

Når slidet hvor du står med hænderne fremme, kommer frem gør det siden MEGET lang nedad.

Det er også lidt underligt at baggrunden har forskellige farver (hvid og grå).

Ville give siden 4/10... Billederne er gode og jeg kan godt lide billedet i toppen...

Håber at du kan bruge min feedback :)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:58

Tak Kasper Big Smile Super feedback.

Hvad skulle der ændres for at du kunne give en højere karakter... Det skulle jo gerne op på en 8-9 stykker ud af 10?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:00

Hej Thomas

Det er en pæn og simpel side, du har dig.

Som Kasper også skriver skal du lige ha tjekket teksten ind over billederne. Det hopper og danser lidt.
Synes at alle undersiderne er lidt kedelige, her mangler lidt liv som på forsiden. Tjek str. på dine tekster, de er i alle mulige str. og skrifttyper på de forskellige sider. Og så er de for brede, for langt at læse en tekst der spænder over hele siden. Samt nogle af dem ret lange, man mister lidt lysten til at læse halvvejs. Så kort ned eller evt. del det op i undermenuer.

Fordrag 1+2+3 på forsiden kunne nemt have en anden farve en video, bare for at skille sig ud.

Måske skulle Velkommen knappen være en anden farve når man er på velkommen siden?

:-) Dorthe

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:01

Super... Tak for det Dorthe Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:11

For mig at se vil det ikke kunne betale sig at ændre på din nuværende side for at komme op på de 8-9 stykker, det er simpelthen for omkostningsrigt i forhold til at starte forfra (med designet). Jeg ved af erfaring ved jeg at det højst sandsynligt vil være billigere at starte forfra end at ændre det nuværende. Du vil selvfølgelig kunne genbruge tekster, billeder mm. men det grundlæggende design skal laves om.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:17

Tak for det Kasper.

I første omgang er det min mening at optimere siden i forhold til det design den har nu...

men når jeg bryder igennem internationalt med indkast-træningen og nationalt med foredragene, så vil jeg absolut ikke afvise et nyt design Big Smile

Igen tak for din tid Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:28

Flot siden du fået lavet Smile

Når et af billeder kommer dem køre med forskellige bliver bunden på siden næsten uendelige lang ned, alle de andre billeder hopper siden ikke ned igen og bliver lang, så det skal der nok lige tjek på.

Store mellemrum i teksten her ville jeg sætte nogle billeder

Om motivation og livsglæde kunne godt stå flere input hvad du hjælper med i hverdagen og med at frembring denne arbejdsglæde , der giver denne super power

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:39

Tak for det Michael Big Smile

Jeg kan høre på Jer alle, at det med billederne er en gennemgående udfordring.

...og tak for det med motivation og livsglæden, selvfølgelig skal jeg have noget af det med, tak Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)