Ganske udemærket side du har dig, dog falder det mig meget i øjnene at teksten på det første slide i banneret går ind over dit ansigt... Desuden er det som om billedet i bunden (der hvor du står på en fodboldbane) hoppe lidt op.. desuden ville en hvid 2px ramme rundt om billedet være dejligt ;)
Når slidet hvor du står med hænderne fremme, kommer frem gør det siden MEGET lang nedad.
Det er også lidt underligt at baggrunden har forskellige farver (hvid og grå).
Ville give siden 4/10... Billederne er gode og jeg kan godt lide billedet i toppen...
Som Kasper også skriver skal du lige ha tjekket teksten ind over billederne. Det hopper og danser lidt. Synes at alle undersiderne er lidt kedelige, her mangler lidt liv som på forsiden. Tjek str. på dine tekster, de er i alle mulige str. og skrifttyper på de forskellige sider. Og så er de for brede, for langt at læse en tekst der spænder over hele siden. Samt nogle af dem ret lange, man mister lidt lysten til at læse halvvejs. Så kort ned eller evt. del det op i undermenuer.
Fordrag 1+2+3 på forsiden kunne nemt have en anden farve en video, bare for at skille sig ud.
Måske skulle Velkommen knappen være en anden farve når man er på velkommen siden?
For mig at se vil det ikke kunne betale sig at ændre på din nuværende side for at komme op på de 8-9 stykker, det er simpelthen for omkostningsrigt i forhold til at starte forfra (med designet). Jeg ved af erfaring ved jeg at det højst sandsynligt vil være billigere at starte forfra end at ændre det nuværende. Du vil selvfølgelig kunne genbruge tekster, billeder mm. men det grundlæggende design skal laves om.
Når et af billeder kommer dem køre med forskellige bliver bunden på siden næsten uendelige lang ned, alle de andre billeder hopper siden ikke ned igen og bliver lang, så det skal der nok lige tjek på.
Store mellemrum i teksten her ville jeg sætte nogle billeder
Om motivation og livsglæde kunne godt stå flere input hvad du hjælper med i hverdagen og med at frembring denne arbejdsglæde , der giver denne super power
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows