Jeg har udviklet en boligportal, som stille og rolig er på vej til at fungere, jeg er bare i et lille dilemma, hvor jeg gerne vil have solgt nogle reklamepladser, hvis i gider og har lyst kan i se spalten til højre på siden, hvor der er plads til reklamer som skifter i tilfældig rækkefølge.
Hvordan får jeg solgt nogle reklame pladser, og hvad er en relevant pris for en annonceplads der kun bliver vist indimellem ?
Hvor mange gæste har du på din side? Du finder nok ikke mange annoncøre som vil bruge tid på CPM kampagner, med mindre i har mange gæster. Du kan prøve at køre nogle affiliate annoncer indenfor et relevant segment: Ting til hjemmet, lån penge til udbetaling o.s.v.
Hej Casper...
Dit svar virker meget relevant, det var os noget som det jeg havde tænkt mig ...
Annoncer for lamper,murer,tømre,elektrikkere, ovs ;)
Jeg har ca 1000 besøgende om måneden, jeg havde tænkt mig at tage 300 pr måned for en annonce i tilfældig visning
Med venlig hilsen
Mads Melancton Nielsen
Det altid dejligt med folk som ved noget om tingene, og forklare hvordan og hvorledes uden at man bliver svinet til, jeg siger tak for de gode råd, og venter til jeg får flere besøgende, som er et problem bare i sig selv :-)
Har i nogle ideer må i meget gerne hjælpe mig i denne tråd :)