Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ZenCart installation 1 min max!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer

Jeg søger lidt hjælp til at installere ZenCart. Jeg er nået til Database installationen, men kan ikke finde ud af hvad der skal stå i de fire forskellige faner :

Database Host

What is the database host? The database host can be in the form of a host name, such as 'db1.myserver.com', or as an IP-address, such as '192.168.0.1'. more info...

Database Username

What is the username used to connect to the database? An example username is 'root'. more info...

Database Password

What is the password used to connect to the database? The password is used together with the username, which forms your database user account. more info...

Database Name

What is the name of the database used to hold the data? An example database name is 'zencart' or 'myaccount_zencart'. more info

Nogle der kan hjælpe hurtigt med dette?

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:56
For mig at læse mangler den en database og dens oplysninger. Hvilken server bruger du? Send mig en privat besked, så vil jeg meget gerne hjælpe dig! Med venlig hilsen Nikolaj
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:01

Som Nikolaj er inde på kommer det an på dit webhotel, hvordan databaseindstillingerne er, men databasehost er som regel "localhost", skulle jeg mene. Resten af informationer finder du enten i din velkomstmail fra dit udbyder eller så kan du selv lave et ny database via dit adminpanel.

Håber det kan bruges.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:28

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej JaskoB, prøv

Database type -> MySQL

Database host -> 127.0.0.1 if internal

Database username -> the name the host have given the login to databse

Database password -> db pw

Database name -> The database name, created in the cpanel

Store Identifier -> If you have several shops in same db, otherwise leave blank

Database settings -> Yes

SQL Cache Method -> None

Det er ikke sikker du har alle muligheder, har du stadig problemer, så skriv en pm, med ftp og db adgang, så får jeg en programmør til at installere shoppen for dig imorgen. Det skal ikke kostte dig noget.

Jimmy

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:37
Hej JaskoB det er et fint tilbud dimsedut giver dig dog skal du være opmærksom på at skifte password Bagefter! Da det kun er dig der burde være i besiddelse af det!!! Men det er et flot tilbud at blive budt :-) god stil
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)