Godaften Aminoer
Jeg søger lidt hjælp til at installere ZenCart. Jeg er nået til Database installationen, men kan ikke finde ud af hvad der skal stå i de fire forskellige faner : Database Host What is the database host? The database host can be in the form of a host name, such as 'db1.myserver.com', or as an IP-address, such as '192.168.0.1'. more info...
Database Username
What is the username used to connect to the database? An example username is 'root'. more info...
Database Password
What is the password used to connect to the database? The password is used together with the username, which forms your database user account. more info...
Database Name
What is the name of the database used to hold the data? An example database name is 'zencart' or 'myaccount_zencart'. more info
Nogle der kan hjælpe hurtigt med dette? |
Hjælp til ZenCart installation 1 min max!
- 1
|
Som Nikolaj er inde på kommer det an på dit webhotel, hvordan databaseindstillingerne er, men databasehost er som regel "localhost", skulle jeg mene. Resten af informationer finder du enten i din velkomstmail fra dit udbyder eller så kan du selv lave et ny database via dit adminpanel. Håber det kan bruges. |
Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Hej JaskoB, prøv Database type -> MySQL Database host -> 127.0.0.1 if internal Database username -> the name the host have given the login to databse Database password -> db pw Database name -> The database name, created in the cpanel Store Identifier -> If you have several shops in same db, otherwise leave blank Database settings -> Yes SQL Cache Method -> None Det er ikke sikker du har alle muligheder, har du stadig problemer, så skriv en pm, med ftp og db adgang, så får jeg en programmør til at installere shoppen for dig imorgen. Det skal ikke kostte dig noget.
Jimmy |
|