Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website købes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger et forum eller auktions site eller andet site med medlemmer, som er besøgt af min 100 unikke pr. dag.

Vi har ingen krav til kategogi. 

Sidder der en med noget som måske har vores interesse hører vi gerne fra dig, alle forslag er velkomne.

Hurtig handel og afregning.

Dit site skal have været aktivt i et stykke tid.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 20:56
Har siden www.sourceload.com, som er til salg.
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 21:02
Siden sourceload.com er til salg.

Siden har været oppe i godt ½ år og har haft 15.000 unikke besøgende.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:09
Desvære ingen interesse, siden ser noget død ud.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27

Hej Michael

Jeg har 3DMaxer.dk til salg:

- http://www.3dmaxer.dk – 3D grafik & animation forum.
- Lanceret august 2000.
- Gns. knap 1.800 unikke pr dag i januar 07 (ifølge Chart).
- 30-60 online i dags/aften timerne.
- Stor videndatabase bl.a. via de +200.000 indlæg i forumet.
- PageRank 5 hos google.
- Står som nr 1 eller 2 ved søgning (google dk) på relevante søgeord som fx 3d, grafik, animation, 3ds max o.lign.
- Brugerne er typisk mænd i alderen 16-35 år.
- 3DMaxer.dk er kort fortalt et grafiker forum, hvor danske digitale grafikere mødes, får inspiration, får hjælp, og deler erfaringer med andre med samme interesse. Fokusområdet er digitalt 3D-grafik og animation. Der er bl.a. galleri, forum, konkurrencer, nyheder o.s.v. Ud over hobbyister arbejder mange af brugerne professionelt med 3D grafik/animation/visualisering/undervisning - sitet er meget kendt i branchen.

Indtjening, pris og andet kan vi tale om internt.

Email til mig, så kan vi tage en snak om det - kun seriøse henvendelser. Husk at skrive dit navn, adresse og telefonnr.

Venlig hilsen
Jens Andersen
info@3dmaxer.dk

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:20
Hej Bærbar,

Jeg har et dating / hotornot / ungdoms site til salg. Det kan ses her: http://www.serdugodtud.dk

Filosofien på siden er at du kan vise sider af dig selv frem, og få andre til at komme med kommentarer. Det unikke er antallet af kategorier man kan blive bedømt i. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at nogle af de mere populære er kategorierne "Overkrop" og "Bagdel".

Der er dagligt 100-300 unikke besøgende, og godt 1800 registrerede brugere. Siden har været online siden august 2005.

Siden lider lidt af at jeg ikke har penge og tid til at markedsføre den, men min erfaring er at folk meget hurtigt melder sig til, såsnart de har fået færten af siden, så stort potentiale...

Skriv endelig, hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Kristian Theilade

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:27
Hej Kristian...

Jeg så lige dit indlæg angående www.serdugodtud.dk og jeg synes konceptet er godt og siden er heller ikke værst.

Jeg kunne derfor godt være interesseret i et køb, men vil da gerne vide lidt mere om sidens indtjening, udgifter og hvordan man redigere i siden...

Mvh

Jonas Reeh

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:08
Har et forum med 2000-2500 unikke besøgende om dagen. Jeg har sendt en PM til dig.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)