Halløj, jeg leder efter affiliate netværk i Rusland, der kan levere nogen kampagner på mobiltelefoni. Jeg ved at der findes Tradedoubler, men er gået istå. Nogen der kan hjælpe? |
Og i øvrigt også Ukraine.
Halløj, jeg leder efter affiliate netværk i Rusland, der kan levere nogen kampagner på mobiltelefoni. Jeg ved at der findes Tradedoubler, men er gået istå. Nogen der kan hjælpe? |
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Og i øvrigt også Ukraine. |
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Jeg ved ikke om de er i Rusland, men www.zanox.com er ihvertfald i mange lande. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Hej Matthias, tak for tippet, dem havde jeg overset. Jeg tjekker dem lige :-) |
Hej Lars, hvis du mangler en ressource inden for russisk og ukrainsk skrift og tale/oversæt så bare sig til Mvh. Jens |
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Hej, Som jeg ved, eksisterer der ikke ret mange affiliate programmer i Rusland, og de udbydes normalt ikke af netværker, men direkte af webshops, auktioner. Jeg har aldrig hørt om, at Russiske teleselskaber har affiliate programmer, hvor man bliver betalt per salg, heller ikke i de russiske internet resurser. Det tror jeg faktisk ikke, de har.., når man køber et mobilt abonnement i Rusland, skal man være personlig til stede sammen med sit pas....
|
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!
Det kan der være noget om. Har også hørt at man i Rusland ikke onlinekøber mobiler osv.. Men kunne være interessant at se, hvad de har af online kampagner. Kan dog ikke finde så meget derover.. |
Fordi jeg mener at min forretningsmodel og Rusland/Ukraine hænger fint sammen.. |