Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate netværk i Rusland

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

jeg leder efter affiliate netværk i Rusland, der kan levere nogen kampagner på mobiltelefoni. Jeg ved at der findes Tradedoubler, men er gået istå. Nogen der kan hjælpe?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 17:25

Og i øvrigt også Ukraine.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:27

Jeg ved ikke om de er i Rusland, men www.zanox.com er ihvertfald i mange lande. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 17:30

Hej Matthias,

tak for tippet, dem havde jeg overset. Jeg tjekker dem lige :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:32

Hej Lars, hvis du mangler en ressource inden for russisk og ukrainsk skrift og tale/oversæt så bare sig til

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 18:46

Hej,

Som jeg ved, eksisterer der ikke ret mange affiliate programmer i Rusland, og de udbydes normalt ikke af netværker, men direkte af webshops, auktioner. Jeg har aldrig hørt om, at Russiske teleselskaber har affiliate programmer, hvor man bliver betalt per salg, heller ikke i de russiske internet resurser. Det tror jeg faktisk ikke, de har.., når man køber et mobilt abonnement i Rusland, skal man være personlig til stede sammen med sit pas....

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 10:55

Nazar:

Hej,

Som jeg ved, eksisterer der ikke ret mange affiliate programmer i Rusland, og de udbydes normalt ikke af netværker, men direkte af webshops, auktioner. Jeg har aldrig hørt om, at Russiske teleselskaber har affiliate programmer, hvor man bliver betalt per salg, heller ikke i de russiske internet resurser. Det tror jeg faktisk ikke, de har.., når man køber et mobilt abonnement i Rusland, skal man være personlig til stede sammen med sit pas....

Det kan der være noget om. Har også hørt at man i Rusland ikke onlinekøber mobiler osv.. Men kunne være interessant at se, hvad de har af online kampagner. Kan dog ikke finde så meget derover..

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 11:07

Hvorfor lige Rusland? Smile

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 12:07

Bastian:

Hvorfor lige Rusland? Smile

Med venlig hilsen

Bastian

Fordi jeg mener at min forretningsmodel og Rusland/Ukraine hænger fint sammen..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)