Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 12:00

Har du nogen forslag til hvor de lyser farver kunne komme ind i billedet?

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 12:07

Tak. Den er hørt :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 12:09

Tak for det Thomas.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:20

Så kunne du godt få fingeren ud så snart der blev rusket lidt i dig og du ikke ville tabe ansigt. Dog er der alligevel intet sket, og jeg fik intet respons på mit indlæg. Det kan jo heller ikke være alle "seriøse" forretningsmænd der kan tage en diskussion op, men nok også problematisk når man ikke har nogle argumenter at gøre godt med.

Jeg bukker og takker fordi du endnu engang beviste at dette var et usselt amatør SEO trick fra mytrendyphone eller iphonereparation eller hvad du vil kalde dig selv. Og jeg vil desuden anmode Amino om no-follow links i indlæg og tråde, så man slipper for usle tråde som denne med amatør SEO metoder til at komme højere op på søgemaskine resultaterne.

Ved at Google dit navn i ren interesse efter denne debat, kommer det ikke bag på mig at man finder andre tråde og indlæg fra kunder der fortæller om din måde at drive forretning på, og det glæder mig at min teori var korrekt, og at dine amatør SEO metoder afspejler sig på den måde du driver forretning på.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:26

Ved godt det er blevet en kliche at snakke om call to actions, men synes faktisk godt du kunne lave dem lidt tydeligere. Det bliver også lidt for monotomt med de få farver der er :-)

Men ellers en flot side!

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 19:28

Jeg valgte ikke at tage dig seriøst da du ikke står frem med navn og firma som alle hæderlige mennesker herinde og det fortæller alt om dig selv og den usle måde som du arbejder på. Når du vælger at præsentere dig selv og dit firma så vil jeg måske tage dig seriøst elles må du holde din usle metoder om at svine andre folk til et andet sted og ikke herinde.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 19:29

Måske nogle grønne farver vil gøre det godt?  :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)