Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er et lækkert design. Fed flash på forsiden, der hurtigt giver de besøgende apetit, men også leder dem hurtigt videre til produktet:)

Mvh.

Mikkel Schmidt

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:07

Jeg synes det er meget sjovt at folk overhovedet kan tage denne tråd seriøst, når denne profil udelukkende laver "hvad synes i om min side"-links til at få gode SEO ranking fra Amino eller håber på potentielle kunder.

Lig mærke til hvor meget respons han får på sine tråde, men aldrig noget ping-pong, men udelukkende links til sine egne sider. Dette er netop blot for at starte tråden, men han er ligeglad med hvad respons er da han har fået hvad han kom efter. Det signalere blot for mig hvilken type forretning der drives og jeg kunne aldrig finde på at sende min iPhone til flere tusindekroner ind til sådan en slesk virksomhed der ikke engang vil betale for ærlig reklame.

Og hvis vi ser hvem der ejer dette såkaldte værksted er det "virksomheden" mytrendyphone som han desuden også spammer hele nettet med. Og ejes af:
Mytrendyphone Ltd.,Whatfield Halle, Whaltfield, Att. Silvan Popovic, IP/ 6QY Ipswich

Lyder ikke lige som en "dansk" virksomhed hvor jeg ville lukke øjnene og falde bagover i håb om at blive grebet.

Så hvis du har et andet formål med dette end spam, SEO eller gratis reklame, så giv da endelig respons på ovenstående og benyt Amino til det formål som det er blevet bygget til, og hold dine reklamer andetsteds.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 10:58

Jeg kan ikke forstå at du skriver så meget dårligt om os men hvis du nu gad at skrive hvem du i virkeligheden er og på hvilke vegne at du skriver så dårligt om os så kan det være at jeg kan hjælpe dig.

Vi er ikke nogen værksted af virksomheder men en meget seriøs forretning der har været online siden 2003. Vi bruger ikke amino udelukkende på grund af SEO. Vi er faktisk meget glade for de råd som vi med tiden har fået af folk på amino og derfor har vi faktisk lige forlænget vore amino plus medlemskab. Jeg kan fortælle dig at vi hver gang har brugt nogle af de råd som vi har fået. 

Grunden til at der ikke så meget ping pong her er at vi ikke har følt et behov for det men hvis vi føler at der er behov så spørger vi gerne mere ind til det som folk kommenterer.

Jeg synes at du skal slette dit indlæg og glemme alt om navnet  MyTrendyPhone medmindre at du har noget konstruktivt at tilføje til vores nye design på iPhonereparation.dk. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 11:00

Hvilken shop kigger du på? Jeg har spurgt dig længere nede men kan ikke se at du har svaret.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 11:02

Hvilken shop kigger du på? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 11:03

Tak for de positive ord.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 11:04

Billeder er på vej ind :). Tak for det. E-mærket er også på vej :)

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:12

At du forespørger om mine personlige informationer tyder på at du med din erfaring for internetforretning siden 2003 ikke har lært meget af det, da internettet anses som et medie til at kunne komme med indvendinger og meninger anonymt, hvilket jeg fortsat har i sinde at fortsætte. Jeg har ikke brug for at oplyse hvem jeg er, hvor jeg er fra, eller på vis vegne jeg skriver? Den sidste fik jeg heller ikke helt fat på, da jeg skriver på egne vegne og du udelukkende ved at gennemgå mit indlæg vil kunne se at det er personlige holdninger. Hvis du føler dig truet af at jeg repræsentere en konkurrerende virksomhed eller lign. eller hvad det er du hentyder til, så er du enten god til at tage forhastede konklusioner eller er af paranoid natur. Mine statements er udelukkende baseret på personlig opfattelse, holdninger og meninger.

Desuden er >hvem jeg er< ligegyldigt da du gerne vil høre respons på din hjemmeside, og uanset om jeg er Fru Andersen på 64 eller lille Johnny på 16 så vil min mening vel have betydning for dig siden at du er interesseret i at høre andres mening, er min vel lige så relevant som andres. Men da jeg ikke fortæller dig hvad du vil høre er dette måske ikke så interessant, og hvis du forventer ros og ikke kritik, så skal du ikke spørge om andres meninger men få et klap på skulderen af familiemedlemmer og nære venner istedet.

Hvis du ikke var interesseret i back-links så finder jeg det morsomt at du så sent som i ovenstående indlæg lige skal linke til dit iphone værksted igen, men pyt med det, tilbage on-topic back on tracks:
Hvorfor svarer du så ikke på de gode idéer som så kommer fra bl.a. Troels eller The hypnotist, men stiller dig direkte på bagben så snart der kommer noget kritik? Hvis du lagde dit fokus på at forbedre din virksomhed (som du claimer er meningen med denne tråd) så ville du måske lægge mere vægt på folks kritik og feedback fremfor at forsvare din virksomhed mod et indlæg som mit.

Jeg vil under ingen omstændigheder slette mit indlæg, og jeg kunne sagtens komme med konstruktiv kritik på din hjemmeside, men da det tilsyneladende ikke er det du er ude efter så spare jeg kræfterne på andre der har i sinde at reagere på det, og tage det til sig for at høre offentlighedens mening med det ene formål: At forbedre virksomhedens image på nettet, og ikke backlinke via usle amatør SEO tricks.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:14

Jeg tilslutter mig alle dem, der synes, at designet ser godt ud!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 11:57

Tak for dit fine respons og dine konstruktive kommentar til vores design. 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)