Jeg syntes det er et lækkert design. Fed flash på forsiden, der hurtigt giver de besøgende apetit, men også leder dem hurtigt videre til produktet:) Mvh. Mikkel Schmidt |
Jeg synes det er meget sjovt at folk overhovedet kan tage denne tråd seriøst, når denne profil udelukkende laver "hvad synes i om min side"-links til at få gode SEO ranking fra Amino eller håber på potentielle kunder.
Lig mærke til hvor meget respons han får på sine tråde, men aldrig noget ping-pong, men udelukkende links til sine egne sider. Dette er netop blot for at starte tråden, men han er ligeglad med hvad respons er da han har fået hvad han kom efter. Det signalere blot for mig hvilken type forretning der drives og jeg kunne aldrig finde på at sende min iPhone til flere tusindekroner ind til sådan en slesk virksomhed der ikke engang vil betale for ærlig reklame.
Og hvis vi ser hvem der ejer dette såkaldte værksted er det "virksomheden" mytrendyphone som han desuden også spammer hele nettet med. Og ejes af:
Mytrendyphone Ltd.,Whatfield Halle, Whaltfield, Att. Silvan Popovic, IP/ 6QY Ipswich
Lyder ikke lige som en "dansk" virksomhed hvor jeg ville lukke øjnene og falde bagover i håb om at blive grebet.
Så hvis du har et andet formål med dette end spam, SEO eller gratis reklame, så giv da endelig respons på ovenstående og benyt Amino til det formål som det er blevet bygget til, og hold dine reklamer andetsteds.