Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alkoholbevilling - bartenderudlejning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et spørgsmål jeg lige skal have afklaret. Hvis man forestiller sig en virksomhed der udlejer en bartender til en kunde på timebasis, hvor bartenderen selv har alt sprutten med, men at al afregning foregår enten før eller efter arrangement med arrangøren. Skal man så have en alkoholbevilling?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Ja....altid ved offentlig udskænkning.

MvH

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 21:24

Hej Peter

Tak for dit hurtige svar!

Jeg spørger fordi at Flemming Rasmussen i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/58109.aspx#352486 skriver:

"Hvis di kunde derimod opkræver penge fra sine gæster forud for arrangementet og så betaler dig, så kræves der ikke en bevilling. Men det betyder også, at du er nødt til at lave en forudgående skriftlig aftale om, hvor meget den enkelte gæst kan få udskænket før baren lukkes for vedkommende. Ad libitum kan også bruges."

Der er tale om private arrangementer (bryllupper, konfirmation etc.)  med gæstelister.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:14

Det er rigtig nok, man kan ikke få bevilling uden fast udskængningsted. Men som du selv nævner er en entre afregnet inden arrangement start vejen frem

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 15:58

Hej Jacob

Tak for svaret!

Det må jo også kunne lade sig gøre på den ene eller anden måde! Der er jo masser af andre der gør det samme...

Jeg har skrevet til politiet og så må jeg se hvad de siger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)