Kære Aminoer,
Jeg har netop fået min virksomheds nye hjemmeside smidt på nettet. Hvis I har tid til at tage et kig, samt give lidt feedback vil jeg sætte stor pris på det.
Bonus info: Connseb Travels ApS, er et ca. 3 år gammel ski- og outdoor rejsebureau med fokus på danske efterskoler, ungdomsskoler og højskoler. Vi fokusere derfor hovedsageligt på grupper. Hjemmesiden er tænkt som ren informativ medie med info omkring destinationer, virksomhedsinfo m.m. Vi ser os, som et aktivt, dynamisk og sportsligt rejsebureau med et indgående kendskab til efterskoleverdenen og det at arrangere skolerejser.
Tak for det,
Venligst, Patrick. |
Hej Patrick
Det starter umiddelbart meget godt når siden loader. Fedt dynamisk billede som udtrykker hvad jeres produkt består af. Der er dog ikke så meget info på forsiden endnu. Jeg bliver dog skuffet, når jeg så klikker videre på et menupunkt. Hvor blev det dynamiske udtryk af? For mig er en rejse en oplevelse og denne oplevelse starter på inspirations-søgningen.
Jeg ville måske arbejde lidt mere med det grafiske udtryk. Gør den mere sælgende gennem billeder af destinationerne og sæt det lækkert op. Måske lav noget jquery/flash, der kan være med til at skabe dynamik på undersiderne.
Sæt link på jeres logo så den peger tilbage til forsiden.
Dog fedt i har lagt lightbox på billederne. Måske i skulle fremhæve det lidt mere - altså at man kan se et billedgalleri ved at klikke på ét givent billede. Det er billeder/oplevelser, der sælger.
I har nogle "indikatorer" af, hvor godt de forskellige ting er bedømt. Kan dog ikke se, hvad det skal forestille, og så fremstår det noget pixeleret. Vil måske lige køre disse billeder igennem photoshop (dog kun en lille detalje).
Synes det i bunden er meget fedt. Noget grafik med tekst over og nogle shapes der fungerer godt sammen. Ville arbejde lidt mere i den retning.
Håber kritikken kan bruges. Håber ikke, jeg har taget noget mod fra dig :)
// Michael