Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en god Facebook-opdatering du vil dele?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På min egen facebookside lægger jeg løbende forslag til, hvordan man kan skabe en god opdatering - uanset hvilken branche man befinder sig i. Det gør jeg fordi alle admins af facebooksider bør minde sig selv om, at opdateringer der ikke giver respons - aldrig skulle have været skrevet.

Opdateringer der giver respons olien der smører din facebookside. Hvis der altid er rungende tavshed, så drukner dine opdateringer støt og roligt i larmen på festivalpladsen de kalder Facebook.

Den idé med at dele ud af de gode erfaringer bør vi også kunne bruge her internt på amino.

Kig på dine seneste opdateringer, og find dem som giver mest respons fra brugerne. Hvis det er en type opdatering, som andre også kunne have skrevet - så er den da værd at forære væk(?)

Et par af mine egne klassikere får du her - og for at illustrere at det er tæt på ligegyldigt hvilken branche man er i, så lader vi det være en bagermester.

God morgen folkens! Hos mig dufter der som altid dejligt på denne tid af dagen. Du må gerne fuldende sætningen: "Når jeg kan dufte hjemmebag tænker jeg på...."

Min pointe med denne opdatering er hooket "Fuldend sætningen"... som jo selvfølgelig skaber en hulens action, hvis man kan ramme et godt tema.

Så er det lukketid, og krummerne fra det sidste rundstykke er fejet op. Jeg kom til at tænke på om jer der elsker det ene slags rundstykke - også er enige om hvilket der er værst.
Lad mig høre: Hvad er bedst og hvad er værst?

Her er jeg tydeligvis ude på at lave en meningsmåling, men den ekstra dimension i denne formulering er at debatten åbner både bedst og værst - og ikke kun hvad der er bedst. Det kan skabe debat på to fronter i samme opdatering.

Man kan diskutere om det er en god idé at tale om værst i forhold til ens produkter, men for eksemplets skyld, og fordi bagermesteren nok kan overleve, at en skare af kunderne bliver enige om at det spanske rundstykke er ren luft Big Smile

Har i nogle gode?

Thomas Bigum
http://www.facebook.com/pages/Thomas-Bigum/147258861953757

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)