Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OPråb: Ikke kald dig noget du ikke er!

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kalder mig bare "omvandrende flammekaster", for det kaldte en kunde mig engang :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørt..

Flere titler.. !

Jeg er underskriver

CEO selvomom jeg kun er leder af et puslinge hold..

Cand.Video da jeg har fået det meste af min viden ved at glo tv..

 

 

webworker på www.papirshop.dk

 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun være enig med Martin... man må kalde sig præcis hvad man vil og så kom jeg lige til at tænke på min gamle morfar som altid sagde "Du kan kalde mig hvad du vil, bare du ikke kalder mig tidligt op om morgenen" Big Smile

Har selv haft en masse forskellige titler, herunder både direktør og administrerende direktør, redaktør, AD'er, produktionskoordinator, partner, konceptudvikler og idegenerator ;)

Når man nu har taget springet som selvstændig så fortjener man sgu at måtte kalde sig overpræsident af hele skidtet og for dem der har svært ved at finde på noget så få gerne inspiration her:

Præsident
Direktør
Kulipusher
Head Honcho
Il Chefé
Big Boss
Overhoved
Høvding
Stammeleder
Ûberchef
Overlederdirektørpræsidentchef

find selv på flere Wink

og god vind med forretningerne - store som små :)

 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har foreslået min kone at kalde sig

KREATIV BOGHOLDER

men hun mener ikke det er en god ide...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Men gud hvor jeg under den lille nye selvstændige den glæde det er at kalde sig direktør og følge sig lidt vigtig, det er sgu enhver iværksætter velundt...

Jeg under dem såmænd også den glæde. Jeg under dem i øvrigt alt godt, uanset om det gælder glæden ved at skrive Adm. direktør på visitkortet, selvom du kun er dig selv, eller om det er sinddsygt god omtale i flere medier, selvom historien måske er lidt tynd.

Men som potentiel kunde, sender det bare et signal. Nogle kan helt sikkert bære det, og andre virker det som ren varm luft. Og hvis jeg skal købe rådgivning af en virksomhed, har jeg absolut ingen problemer med at købe det af en enkeltmadsvirksomhed, hvor der kun er indehaveren. Men når det drejer sig om rådgivning, er det vigtigste for mig, at de udstråler troværdighed, da jeg sandsynligvis skal træffe nogle vigtige valg, baseret på denne rådgivning. Og hvis jeg allerede inden vi har talt sammen, skal til at descifrere de oplysninger jeg får om noget så ligegyldigt som en titel på ejeren af virksomheden, skal jeg så igennem samme øvelse med den rådgivning jeg køber?

Nu kan man ikke udlede noget af en enkelt sag, men "konsulenten" i denne historie: http://www.amino.dk/forums/t/103521.aspx er "Adm. direktør" i sin enkeltmandsvirksomhed. Så utroværdigheden fra firmaprofilen, kan i dette tilfælde føres direkte over i "rådgivningen".

Der er selvfølgelig også eksempler på det modsatte, eks. Anders Andersen's rengøring med 800 -900 medarbejdere. Her virker det mere troværdigt at Anders Andersen kalder sig direktør, selvom det er en enkeltmandsvirksomhed.

Men i bund og grund skal alle selvfølgelig have lov at kalde sig hvad de vil, men jeg forbeholder mig også retten til at smide dem i B.S. kategorien, hvis jeg føler det bliver for meget.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:

Jeg har foreslået min kone at kalde sig

KREATIV BOGHOLDER

men hun mener ikke det er en god ide...

Haha, det kan jeg egentlig godt forstå :)

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:

Jeg har foreslået min kone at kalde sig

KREATIV BOGHOLDER

men hun mener ikke det er en god ide...

Det er da ellers en god ide i mine øjne - giver masser af opmærksomhed på google hvor det må være nemt at blive nr. 1.

 

Når folk så kommer ind får de en behagelig overraskelse, for hun er blot kreativ bogholder i den forstand at hun klipper papirsklip i sin fritid eller lign. :)

 

Hvis der ikke er nogen der udnytter den ide, så snupper jeg den selv en dag.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)