Jeg genkender din kones problemer, har dem ogsaa selv med min bedre halvdel
Naa lidt serioesitet igen.
Jo men, jeg vil gerne give dig lidt flere oplysninger omkring mine metoder, ved eksempler, men ikke her, det skal foregaa enten pr mail eller telefon, saa kontakt mig, hvis du er interesseret, du kan se mine kontaktinfomationer paa min web.
Pudsigt nok faldt jeg over denne tråd om mødebooking og behovet for en bog om mødebooking. Jeg skriver faktisk pt på en lille bog/et hæfte om emnet og har en idé om, at den også skal laves som e-bog. Min virksomhedMødebooker lever af at booke møder på BtB markedet og vi holder også foredrag, kurser og seminarer om emnet. Jeg får på vores seminarer altid en masse feedback fra kursisterne og flere har ytret ønske om lidt materiale, de kan tage med hjem og bruge efterfølgende.
Selvom jeg vil give Anders fra DanAgora ret i, at alle samtaler er unikke og at man skal passe på med ikke at anvende alt for stringente og firkantede metoder, når man mødebooker, er der alligevel en slags ABC i præsentationsteknik, måder til at komme ind til de rette beslutningstagere, behovsafdækning, afslutningsteknikker osv. som man som mødebooker bruger mere eller mindre ubevidst hver gang man booker møder. Og det er det, jeg er ved at få nedfældet til en lille bog.
Har du kompetence i at lave e-bøger og kunne du være interesseret i at hjælpe mig, når jeg kommer så langt at "den ultimative bog om mødebooking" er ved at være færdig?