Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grundlæggende mødebooking-kursus søges

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har en sælger der gerne vil have et grundlæggende kursus i mødebooking. Allerhelst vil jeg have en person der kunne bruge en dag med sælgeren, og være med til udarbejdelse af konkret manuskript samt efterfølgende sidde med på lyt.

Er der nogen Aminoer der gør i dette eller kan henvise til en god leverandør. Det er os meget magtpåliggende ikke at købe et "Pistolsælger-kursus". Vi lever i den grad af rådgivning og troværdighed, og det skal også kunne ses i den måde vi booker møder på.

Mvh

Claus

Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:32
Hej Claus

Jeg ved ikke helt om de afholder kurser også, men det er i hvert fald nogle af de dygtigste og mest seriøse mødebookere vi nogensinde har benyttet os af.

Det er absolut ikke "pistolsalg" eller lign. Deres yngste medarbejder er 26 år. Alle er fastansat, og der er ingen provision. De har eksisteret i 8 1/2 år, og den første kunde de fik er stadig i stald hos dem, hvilket jo siger lidt om hvor god kvalitet de leverer.

De hedder Dansk Telemarketing og du kan give dem et kald på 98383738, og tage en snak med dem om et kursus. Hils endelig fra mig

Håber det kunne hjælpe en smule.

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:33
Hej Claus

Jeg kan desværre ikke tilbyde jer et kursus i Danmark, men vil gerne tilbyde en fjernundervisning og efterfølgende coaching til en rigtig fornuftig Aminopris.

Se eventuelt linket hér for at kigge nærmere på min tilgang til Mødebooking

Hvis du er interesseret i at vende mulighederne, så send bare en mail eller slå på tråden.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 13:43
Lasse >>> Det lyder som om de har en seriøs tilgang til det. Jeg vil prøve at kontakte dem. Tak for hintet. 

Anders >>>  Jeg sad netop og læste på din side i går, og legede faktisk lidt med tanken om at kombinere et kursus med nogle dage i et mere behageligt klima, men slog det hen igen... 

Tror du det vil kunne klares som fjernundervisning? 

Mvh 

Claus

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:45
Hej CD.

Du kan kontakte mig på 69606300 eller 30640054.

Jeg afholder gerne mødebooking kurser for dig, og har gjort det før med succes.

Kurset er en blanding af teoretisk og praktisk indhold.

Mvh

Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:02
Hej Igen Claus

Det var så lidt. Det er forresten Lisa Pedersen du skal have fat i når du ringer. Hun er salgschef, og står for alle aftaler

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:11
Hej Claus

"Anders >>>  Jeg sad netop og læste på din side i går, og legede faktisk lidt med tanken om at kombinere et kursus med nogle dage i et mere behageligt klima, men slog det hen igen... Tror du det vil kunne klares som fjernundervisning? "

Ja, jeg er sikker på, at vi kan skabe rigtigt gode resultater med fjernundervisning og en efterfølgende opfølgning/sparring. Da det bliver en premiere, bliver prisen som sagt rigtig fornuftig, og hvis du ikke er tilfreds med resultatet, så sender jeg ikke en regning.

Lad os lave det meget hands on:
-Først med en gennemgang af mødebooking som koncept inkl værktøjer (2 timer)
-Derefter manusskriptskrivning (1 time)
-Så rigtige opkald til emner, hvor jeg lytter med (jeg ordner det tekniske) (1 time)
-Opfølgning og fra land (½ time)
-En dag senere og en uge senere 1 times opfølgning med medlytopkald igen (2 timer)

Vi siger 3000 kroner for sådan en pakke faktureret momsfrit til dit bestemmelsesland.

Skal vi handle? Fang mig på 36991367

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:13
Hej Cd

Prøv Dorthe Kent Hansen - hun er en af de allebedste i branchen - jeg har opnået superresultater med hjælp fra hende ...

Hun laver bl. a. coaching af phonere - du kan se mere om hende her: http://www.expressvikar.dk/coaching_phonere.htm

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 14:21
Hej Anders,

Er lige på vej i møde. kontakter dig i weekenden eller primo næste uge.

Også tak til Christian og Karsten. Jeg skal vist lige have ringet lidt rundt.

/Claus

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 17:44
Har lige sendt dig en pb
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)