Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webprogrammør søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Vi er tre personer der sammen har startet et projekt, på baggrund af et nyt og unikt koncept. Vores formål er at reklamere via en online-hjemmeside, og vi søger derfor en erfaren webprogrammør, der kan ordne de fleste ting med hjemmesider. Vores krav er ikke uoverkommelige, og vi håber derfor også på et godt tilbud, da vi ikke mener, at en henvendelse til eksempelvis Scan-Designs.dk eller Submit.dk er nødvendig for vores behov.

Vi kan, hvis det er til hjælp, selv lave designet. Men mener du selv, at du har idéen til et unikt design, kan det også lade sig gøre. Vi har dog nogle forventninger til dine kvaliteter inden for webprogrammering, som vi gerne ser opfyldt.

Dine kvaliteter:

·         Du har et udvidet kendskab til programmering (Gerne uddannet)

·         Du skal have kendskab til CMS, og kunne lave login-systemer med tilvalgte begrænsninger.

·         Du skal have kendskab til affiliates og opsætning af statistikker.

Hvis du mener, at du er den vi står og mangler, så kontakt os på mail: bonde1991@gmail.com eller skriv en kommentar til indlægget, og vi vil kontakte dig.

PS: Vi har en rapport klar, hvori det, helt præcist, fremgår hvad vores hjemmeside skal indeholde, hvis det ønskes.

Mvh Martin Bonde

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:09

Hey

det kunne være i skulle skrive hvilket sprog den i søger skal kunne, for programmering er mange ting. Yderligere kender jeg masser af folk som er selvlærte, inklusiv mig selv som kan en del mere end dem som er uddannet.

Når i skriver kendskab til CMS, mener i så at personen skla kende et bestemt CMs, eller kunne bygge CMS? for det kan de fleste programmører nok godt finde ud af.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Selvlærte er ofte langt mere kreative og generelt vidende end uddannede. De har langt større erfaring og langt bedre forståelse.

Hvad søger I en programmør, en designer, en der er begge dele? Er det udvikling, eller bare styring/opsætning af CMS? Opsætning af statistikker, er det bare google analytics eller hvad menes der?

Fra Næstved
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:01

Jamen man skal kunne XHTML, PHP, HTML, Javascript og gerne flere. 

Det er lidt underordnet hvilket CMS man bruger, da vi går mere op i, at det bare fungerer,

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 15:10

Hej Martin,

Dette kan vi hjælpe med. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com. Gerne med en mere konkrete oplysninger, om det resultat i gerne vil have.

Ser frem til at høre fra dig.

Fortsat god dag.

Dbh,

Morten Dal

Fra Næstved
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:30

Tak for henvendelsen.

Jeg sender dig en mail med flere konkrete oplysninger om hjemmesidebehovene.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:31

Ja okay, alle dem der giver mig en stjerne pga mit indlæg; nu har jeg selv gået på universitetet (DIKU), samt har mange års iværksætter og virksomhedserfaring, så det er ikke for at træde folk over tæerne. Det er hvad jeg har oplevet i alle de år jeg nu har arbejdet med programmering og synes det er en meget forkert måde at se på uddannelse vs selvlært jvf mine personlige erfaringer :)

Martin Bonde, vi kan godt tage en samtale, se evt på http://www.abcel-online.com/da/.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)