Nu er jeg endelig blevet færdig med det nye design til min "gamle" boligportal, og det hele skulle gerne være blevet mere overskueligt og brugervenligt. Det hele er knaldet sammen ved hjælp af en ganske almindelig tekst-editor, så forslag til rettelser bliver ikke sådan lige ændret i et snuptag :0) Kan det bruges ? Mvh. John. www.snus-et-hus.dk Boligudlejning, Ferieboliger, Kontorlokaler og Bed and Breakfast annoncer.
|
Hej John,
Altså jo, det går an. Det er jo en ret enkel hjemmeside uden de store armbevægelser. Der er nærmest ikke noget grafik på den, så den fremstår ret gammeldags.
Det første jeg tænkte over var det meget store reklame-banner for bærbar.com, som stjæler al opmærksomheden. Først troede jeg, at det var hjemmesidens top, så derfor var jeg lidt forvirret i forhold til domænenavnet. På grund af hjemmesidens enkle udseende, så får dette banner ekstra meget opmærksomhed. Farverne passer nærmest også ind sammen med dit webdesign.
Hvis du har store ambitioner med hjemmesiden, så er et sikkert meget fornuftigt at du bruger nogle kroner på en god webdesigner.