Jeg søger en meget simpel bloghjemmeside, hvor jeg kan skrive lidt om hvad
jeg laver, erfaringer, tips, tricks osv.
Da jeg er rimelig ny på hjemmeside området kunne jeg godt bruge noget hjælp til at vælge
om andre der har gode erfaringer med deres blog hjemmeside.'
- Håber der er nogen der vil hjælpe
/Martin
Det er måske vigtigt at du lige fortæller hvor professionelt til værks du har tænkt dig at gå. Hvis det for evigt vil forblive på hobby-niveau, så er der ikke megen grund til at investere i egen internetaddresse/domænenavn osv....
Hvis du sigter efter at kunne bygge dig selv op som en slags ekspert - og skabe et godt univers for dine læsere.. så må du skaffe dig et domæne, og derpå lægge din egen wordpress (som andre foreslår)
Du kan se instruktionsvideoer om at starte en blog op fra ingenting på min Facebookside: Økonomisk Uafhængighed
jeg vil give dig helt ret, det koster jo ikke alverden at sætte hoste og købe et domæne. Samtidig med det så kan langt de fleste lægge finde ud af installere en wordpres blog på deres eget domæne hvis du har nogle guide at gå efter. Disse kan nemt findes gratis. Så hvis du kan klare dig med et af de over 100.000 gratis tilgængelige wordpress themes der findes så er det ikke nødvendigt at skulle betale en for at sætte det op og lave en design til dig.