Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel blog hjemmeside - hvor?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Business-Martin:

Hej.

Jeg søger en meget simpel blog hjemmeside, hvor jeg kan skrive lidt om hvad

jeg laver, erfaringer, tips, tricks osv. 

Da jeg er rimelig ny på hjemmeside området kunne jeg godt bruge noget hjælp til at vælge

om andre der har gode erfaringer med deres blog hjemmeside.'

- Håber der er nogen der vil hjælpe

/Martin

Det er måske vigtigt at du lige fortæller hvor professionelt til værks du har tænkt dig at gå. Hvis det for evigt vil forblive på hobby-niveau, så er der ikke megen grund til at investere i egen internetaddresse/domænenavn osv....

Så er en gratis blog på www.wordpress.com helt gangbar

Hvis du sigter efter at kunne bygge dig selv op som en slags ekspert - og skabe et godt univers for dine læsere.. så må du skaffe dig et domæne, og derpå lægge din egen wordpress (som andre foreslår)

Du kan se instruktionsvideoer om at starte en blog op fra ingenting på min Facebookside:
Økonomisk Uafhængighed

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:05

jeg vil give dig helt ret, det koster jo ikke alverden at sætte hoste og købe et domæne. Samtidig med det så kan langt de fleste lægge finde ud af installere en wordpres blog på deres eget domæne hvis du har nogle guide at gå efter. Disse kan nemt findes gratis. Så hvis du kan klare dig med et af de over 100.000 gratis tilgængelige wordpress themes der findes  så er det ikke nødvendigt at skulle betale en for at sætte det op og lave en design til dig.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:07

Wordpress. Den her er lavet i wordpress: worldofwarcraftnewz.com

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:07

Hej Martin,

Wordpress er oplagt. Prøv at starte der: www.wordpress.com - her kan du lave en ret fin blog uden at vide så meget om xhtml/CSS

VH.

Vigga

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:41

Hej,

Dette kan vi hjælpe dig med, vi har en ekspert på dette område, der kan levere det ønskede produkt.

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - eller sende en mail på admin@cetadesign.com

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:47
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)