Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En mand med holdninger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Jeg ville nu nok være ekstra opmærksom på fartgrænser o.s.v, hvis en overskridelser medføre dødsstraf :-)

Men ved nærmere eftertanke, kan det alligevel være at manden har ret. Hvis der nu lå finskytter på hvert eneste gadehjørne, og var klar til at eksekverere dommen så snart de ser noget der måske er en lovovertrædelse, kan det godt være at der bliver lempet lidt på speederen, holdt tilbage for rødt, cyklet på cykelstier istedet for fortove osv. osv.

Så måske man skulle tage en testperiode på et halvt års tid, bare lige for at se om det ville fungere i praksis :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:37

BZR:

Nu vi taler folk med holdninger..

Hehe, der er sku fuld knald på ham gutten! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:41

Det er grove løjer med ham i pølsevognen...

Men det er jo heldigvis ikke ham der bestemmer det store i Danmark, og vi andre har jo derfor rig mulighed for at se fremad mod mere fornuftige løsninger.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:04

Manden har ikke nogle holdninger. Han prøver at give indtryk af, at han har det, men der er ingen substans bagved hans udtalelse. Han siger intet intelligent for at underbygge sin mening.

Han er det, man kalder en buldretønde, en fis i en hornlygte, osv. En lille mand, der har brug for at føle sig stor og vigtig. Så derfor finder han sit publikum ved pølsevognen, fordi de andre spisende hermed er tvangsindlagt til at høre på hans tomme sludder for en sladder og naturligvis er for høflige til at fortælle ham det :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:49

Ja, jeg tror nu også dødsstraf vil hjælpe mod alle de unge mennesker der går over for rødt og er ligeglade :)

Enig TT Tekstforfatter :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:21

Fashion-Seller:
Men hvem er værst af morderen  og bødlen? Er de ik begge mordere?

Det er en anden diskussion ;)

Jeg har selv boet i USA i længere perioder også i stater med dødsstraf og må da sige jeg var ekstra opmærksom på de lidt hårde straffe de har i USA kontra i DK hvor det faktisk nogen gange kan svare sig at lave kriminalitet.

Om så dette hænger sammen med jeg ikke var påvirket af stoffer (jo Miller lite ) ved jeg ikke, men jeg havde faktisk  en arbejdes kollega som var blevet taget med 200g "græs" dette fik han 3 års ubetinget fængsel for og det var første gang så ja når jeg var fuld og dum kunne jeg pludseligt godt tænke lidt over tingene ;)

Men enig i at dødsstraf ikke er det smarteste ;)

/allan

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)