Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder sammen med en super mødebooker, der lige har afsluttet et længere "forhold" til et firma og kigger sig omkring efter et andet firma hun kan lave mødebooking for.

Tilbuddet lyder på 4 timers mødebooking for kr. 325,- plus bonus pr. booked møde ( bonus pris aftales )

Hvorfor kan det gøres så billigt ?

Det skyldes at mødebookeren sidder i Spanien hvor timelønnen er meget lav, derudover skal der ikke svares moms da der ikke afregnes moms mellem EU lande. 

Analyse,databaseopdatering og interview er også interessant.

No Cure No Pay er ikke interessant !!

Best regards

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:52

Hej Kim...det lyder spændende.  Jeg har i en periode kørt fast pris pr. booket aftale om en gratis prøve på mit system med tæpperens. Men hvordan ved jeg at der bliver brugt de timer der aftales?

Bedste hilsner

Lars

www.TRY.dk

www.facebook.com/carpetclean

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:09

Hej Lars

Tak for dit input.

Vi er jo professionelle som de fleste andre herinde og jeg ville slet ikke turde lave "nemre" med nogen her på Amino Big Smile da jeg har fået så meget godt ud af Amino, så det ville være at skyde mig selv i foden at gøre noget sådant, derudover er det ikke lige min stil.

Du får naturligvis de timer som du betaler for, det skulle jo da også helst give nogle møder til dig som du kan lave penge ud af, eller vil "forholdet" jo slutte ret hurtigt, for naturligvis gør vi det jo begge to for at tjene penge, sådan er det jo og sådan skal det også være, jeg tror vi ermere tilbøjlige til at give lidt mere end vi rent faktisk får betaling for, sådan er det ofte hernede og det lever man sig jo ind i.

Best regards

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)