så har jeg egentlig blot sagt på væggen, at når vi når 500 - 700 osv. fans så trækker jeg lod om noget gratis slik.
Nogle har så foreslået at jeg laver en konkurrence om hvem der kan skaffe flest fans på xx antal timer - eller dage.
Det ville sikkert give endnu flere fans - men jeg synes man kommer lidt ud i "spam" .... men men det er en fin balance, og kan godt være jeg også gør det.
Ellers må der også være en reel interesse i at ligge som fan - f.eks at man giver ekstraordinære tilbud - opdaterer med nyheder eller lignende - for at folk gider blive som fan.
Men gratis slik - fanger da sikkert mange, så hvis du vil prøve , er du da velkommen som kunde hos mig
Jeg vil gerne sige, at jeg har lavet en del annoncering til din side via nogle af mine store fansider, hvor der minimum er kommet 300 nye fans den vej. Men super gode ideer du har på din Facebook side, keep up the good work!
Hvad vil det sige at du har en del annoncering til Jespers side via dine store fansider...Hvad er det for nogle sider og hvorfor/hvordan har du gjort det?
Bare nysgerrig. Kæmper for at få fans til min side, da det kan være meget afgørende for min shoppingbazar..:-)