Jeg har prøvet at installere "like" knappen på mit website, men klikker man på knappen så går den "amok" og kan ikke slukkes med mindre jeg lukker mit browservindue ned.
Jeg har kører med javascript metoden ( XFBML).. jeg skal lige sige at det er første gang jeg kaster mig over det, så bær lige over med mig ;) Jeg har smidt en Copy/pastet kode som stod på siden efter jeg havde oprettet en Applikation til siden, men fornemmer at jeg måske skal smide noget Meta-kode i Headeren (Open Graph protocol) eller er det kun hvis jeg bruger iframe meteoden?
Er der en venlig sjæl der kan kigge på siden http://teamsmart.dk/foredragsholdere/foredragsholder_rasmus_bagger/ og fortælle mig hvad jeg har gjort galt?
META tags er ikke et kriterie for at "LIKE" funktionaliteten virker. Indsætter du din LIKE-knap dynamisk, eller har du lagt noget kode ind som kan gå i konflikt med det?
Det virker dog fint i Safari (hos mig), men det lyder som om der er noget Javascript der kører (eller kan køre) i ring.
Ja den kører også fint i Safari her.. underligt med Firefox, i hvert fald, hvis det kun driller her hos mig!??
Men det vil stadig være en god ide at bruge Meta tagen ikk'? Jeg har da mere indflydelse på det der vises på Facebook, såsom titel, indhold, foto m.m.
Hvis jeg skulle kunne bruge dataerne, altså hvor mange der "synes godt om" siden, er der så nogle speciel koder jeg skal bruge og hvor ser disse dataer henne?