Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal betaling for services

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg overvejer at lave et system i den her dur:

1: En kunde ringer og afgiver en ordre

2: Jeg indtaster ordren i mit system

3: Systemet sender en ordrebekræftigelse med vilkår til kunden

4: Kunden klikker "Accepter"

5: Kunden præsenteres for et betalingsvindue (paypal tænker jeg umiddelbart på)

Herefter vil jeg gerne kunne trække beløb fra kunden konto løbende, f.eks. 33% upfront, 33% halvvejs og resten ved afslutning af opgaven. Eller en timepris hvergang kunden har "brugt" en time.

Nogen der ved hvad der er muligt med paypal og hvad der tilsvarende er lovligt?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:55

Kan du ik bare reservere beløbet på kundens kort, og så benytte "Capture", hvor du hæver løbende af beløbet efterhånden som timerne forbruges, eller projektet skrider frem?

Det ville da være den nemmeste løsning!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:58

Hvad vil du så foreslå jeg gør i situationer hvor kunden ber mig gøre noget, og vi aftaler at jeg blot fakturerer løbende antal timer? Altså en situation uden noget max beløb.

Hvad så hvis beløbet er f.eks. 100.000kr ... er der ikke nogen max grænser for beløb?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:10

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvad vil du så foreslå jeg gør i situationer hvor kunden ber mig gøre noget, og vi aftaler at jeg blot fakturerer løbende antal timer? Altså en situation uden noget max beløb.

Hvad så hvis beløbet er f.eks. 100.000kr ... er der ikke nogen max grænser for beløb?

Du kunne dele betalingen op... Der er vel ingen af dine kunder, som betaler 100.000 kr via kreditkortet? Har du overvejet hva omkostningerne alene løber op i?

Der kunne du jo kræve et depositum på 10.000 kr via kreditkort, og så lade kunden betale resten over faktura. Dvs sende løbende fakturaer. Betaler kunden ik som aftalt, så trækker du bare depositum på kundens kort og stopper arbejdet!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 06:00

Hvis det drejer sig om timer og så små beløb, ville man så ikke bruge en klippekorts ordning? 

Jeg ville bare have 3 paypal links på min hjemmeside.

10 Timer = 10000 (køb nu)

30 Timer = 25000 (køb nu)

50 Timer = 40000 (køb nu)

Hvis folk ikke kan købe noget til 10k så er det heller ikke nogen der er villige til at betale din timepris på 1000 (også afledt af din anden tråd ang. mistet betaling).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)