Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny blog :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino. Jeg har i længere tid tænkt på at starte en fitnessblog - det her projekt er tiltænkt mig selv, da jeg gerne vil lære mere om kost og træning. Og samtidig skrive noget min egen fremgang - jeg har i løbet af et år taget omkring 10 kilo på, og de skal tabes igen!

Så nu søger jeg nogle der kan hjælpe mig. Jeg har ikke tænkt mig at bruge det største budget (2-3k), men jeg har stadig nogle krav jeg skal have med:

- Det skal være en blog som er nem at skrive tekster på, sætter billeder og youtube videoer ind på.
- Den skal være meget overskuelig for læserne.
- Vil gerne sætte nogle reklamer ind på den også uden at det ser billigt ud. Det her er ikke et forsøg på at tjene kassen, men nogle lommepenge ville være fedt! :)
- Hjemmesidenavnet skal være nemt at huske

Håber at i kan hjælpe mig med forskellige muligheder for at sætte en fed blog op..

Mvh iggi

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:17
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 17:01

Wordpress selvfølgelig! :)

- hvad med nogle fede hjemmesidenavne? Har i forslag?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 17:14

hva med "fitnessbloggen.dk"

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:42

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 19:30

Den her blog synes jeg er meget fed! http://kristoffer-hjerrild.dk/

Ved i om dette også er Wordpress?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 19:38

ja - du har fuldstændig ret...... det er en WordPress

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 19:45

Jamen, vi kan da sagtens hjælpe, vi har bl.a. lavet en Blog til en amerikansk pige der går ret godt www.ifaceit.net.
Jeg vil anbefale google analytics + googleadsense (tekst links + søgning). Find relevante reklamer/partnere via mikkelsen, tradedoubler, euroads osv.

Add-to-any plugin, SEO Smart links, Exploit scanner, Quick adsense, Smart youtube, broken link checker og og og...

Er det dig som person der skal brandes? Så vælg et Wordpress theme der virker personligt og ikke for rodet - fokus på content.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 20:08

Hej Iggi.

Du skal også være velkommen til at kontakte mig. Jeg er sikker på at jeg kan få dig godt i gang.

Jeg er medejer og driver Fitness-Blog.dk til daglig. Så jeg har en del erfaring indenfor lige præcis det du vil igang med.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:31

Hej iggi

Jeg vil ikke kommentere på fitness emnet, da jeg tror at der er mange andre aminoer, der har mere forstand på det ;-)

Men mht. opstart af blog, så vil jeg anbefale Wordpress ligesom flere af de andre i tråden. Du behøver ikke at brande en masse penge af på det, hvis du er villig til selv at bruge lidt tid på det. Se min guide til 1-klik installation for at få et indblik i hvordan du hurtigt kommer igang.

Se også min liste med hjemmesideløsninger for at finde et billigt webhotel der tilbyder 1-klik installation. Der findes naturligvis også mange andre webhoteller i Danmark. Men her har du et godt udgangspunkt, og så kan du jo selv undersøge markedet yderligere. Held og lykke med det :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)