Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af inaktivt domæne?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Vi er en lille gruppe der er på vej med en ny forening.

Vores ønsket domæne navn er optaget og INAKTIVT

Jeg har ringet til ejeren, han var meget venlig og høflig, som bad mig om at sende ham en mail omkring vores ønske, om at overtage det domæne han ejer, som vil være den perkete platform for den nye forening.

Mit spørgsmål er : Hvad skal jeg skrive til ham? Skal jeg tilbyde penge eller slå på den gode sag?

Har i nogen erfaringer i vil dele med mig? Omkring betaling for domænet så er der meget lidt at gøre godt med.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:09

:) Du kan starte med at skrive om han har planer med domænet.

Derudover kan du skrive om hvad du har tænkt dig at anvende domænet til og til sidst nævne at der er "...meget lidt at gøre godt med."

Du kunne evt. foreslå ham en eller anden deal. Hvis han nu skriver at han bruger det til e-mail, så kunne du aftale med ham at såfremt han overdrager domænet til foreningen, er han meget velkommen til at beholde sin e-mail sålænge foreningen eksisterer. Og måske tilbyde, at hvis nu det utænkelige skulle ske at foreningen skulle lukke, så vil han få sit domæne tilbage igen. 

Held og lykke med det. Smile

Kommer snart...

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:42

Hej

Tak for dine ideer, ejg vil gå lidt i tænketank over hvordan jeg griber dette an.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)