-Og selv få forvandlet din mobil til kolde kontanter.
Jeg har for nyligt re-lanceret min hjemmeside, hvor du gratis kan sætte din brugte mobil til salg. Der mangler stadig nogle features, men de kommer på sådan drypvis
Men jeg vil rigtigt gerne have flere annoncer derinde. Så skulle du have en brugt (eller for den sags ny) mobil liggende, som du ikke bruger, så må du meget gerne sætte den til salg på min side. Den hedder mxchange.dk
Specielt her i starten er det vigtigt, at der kommer en bunke annoncer, så jeg vil blive meget taknemmelig, hvis du gav en hjælpende hånd.
Nå jamen nu du spørger. Da jeg oprindeligt lavede mXchange så kostede det penge at bruge DBA. Det har altid været gratis at bruge mXchange. Det var den ene grund.
Der udover kan du på mXchange søge på en specifik model såsom f.eks. en brugt HTC Desire. Det kan du også med fritekst-søgning på DBA, men hvis nu ham, der har sat den til salg kommer til at skrive "decire" i stedet for "desire", så finder DBA ikke mobilen til dig. På mXchange er du "låst fast" til den enkelte model så at sige. Du kan selv foretage søgninger her: http://www.mxchange.dk/billig-brugt-mobil.php
Der udover tilbyder jeg dig, at du kan få en mail, hver gang der kommer en bestemt mobil til salg. Jeg har kaldt det Mobilagenten. Det kan være handy, hvis du gerne vil vide, hver gang der kommer en bestemt mobil til salg. Så slipper du for hele tiden at gå ind på en side.
Det er såmænd alt... Nåe ja - og så synes jeg da også, at min side er noget mere overskuelig end DBA.
Jeg kan godt lide konceptet og har selv en mobil til salg i ny og næ.
Dog synes jeg du skal overveje at gøre logoet mindre. Det fylder enormt meget og man skal scrolle langt ned før man finder ud af sidens formål. Det tror jeg "skræmmer" folk væk fra din side.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Konceptet er det samme som DBA, og de andre annonce-sites - dog med den forskel at det ikke er muligt at snyde hinanden på vores side.
Konceptet :
Det er GRATIS at annoncere en telefon på www.DINmobil.dk - det koster først penge når man vælger at gøre brug af vores håndtering af handlen. Ex. koster det sælger kr. 125,- at sælge en telefon til 1000,- kr - det samme koster det køber. Tilgengæld opbevarer vi telefonen og pengene i vores depot - indtil begge dele er ankommet til vores lager - hvorefter vi sender penge og telefon videre til hhv. sælger og køber.
Derved er det ikke muligt at snyde hinanden når man handler over afstande der gør det umuligt / uøkonomisk at mødes og bytte penge/vare. Indtil videre er vores side midlertidig - og kun til kontakt og modtagelse af tilmeldinger af telefoner. Men den endelige side er næsten testet færdig - og kan ses her : http://www.facebook.com/pages/DINmobildk/128076917234550
Men mon ikke der er mobiltelefoner nok til os begge to...
Go' weekend til dig også
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk
Og har set nogle af annoncerne, men jeg ville aldrig begynde og kontakte en sælger hvis man ikke kan se billeder af mobilen først? Og indtil videre har jeg ikke stødt på nogen mobil tlf der er billeder af?
Er det bare mig? Eller kan man ikke uploade billeder?
Det er GRATIS at annoncere en telefon på www.DINmobil.dk - det koster først penge når man vælger at gøre brug af vores håndtering af handlen. Ex. koster det sælger kr. 125,- at sælge en telefon til 1000,- kr - det samme koster det køber. Tilgengæld opbevarer vi telefonen og pengene i vores depot - indtil begge dele er ankommet til vores lager - hvorefter vi sender penge og telefon videre til hhv. sælger og køber.
Har I husket at cleare det hos Forbrugerombudsmanden hvordan forholdene er hvis man fortryder købet?
Ville være synd hvis I starter med at få problemer grundet lovgivningen som ikke er tilpasset konceptet.
@Simon Takker... Jeg vil lave et mindre logo. Du har ret... Jeg er bare en klovn til grafik, så overvejer lige mere hvordan jeg skal gøre og så'n. Men kan godt se, du har ret
@Martin Jo, man kan godt uploade billeder. Der er nogle, der gør det og billederne bliver vist på de enkelte annoncer (de skal naturligvis også vises på den oversigt, som du sidder og ser på. Featuren kommer her i weekenden).
@Thomas Selvfølgelig er der mobiler nok til os begge. Og folk kan da bare sætte dem til salg begge steder. Held og lykke med det. Det er jo to vidt forskellige koncepter, vi kører - så jeg hilser bare konkurrence velkommen. Det holder os begge skarpe
Ja - der er ikke nogen problemer i den retning. Så længe vi ikke modtager betalingskort - gælder handlen som en handel imellem private - og her gælder kun fortydelsesret hvis de forinden har aftalt dette indbyrdes.
Dette kommer desuden til at fremgå af vors forretningsbetingelser - hvor vi oplyser parterne om deres ret til at aftale indbyrdes hvorledes de vil forholde sig til en evt. fortrydelse.
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk