Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra usund til sund privatøkonomi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lave en blog om, hvordan man går fra usund til sund økonomi. Jeg har den overordnede skabelon inde i hovedet og også snart på papir. Jeg kunne dog godt bruge lidt input om, hvad du synes kunne være interessant på sådan en blog.

Der vil selvfølgelig være gode råd om privatøkonomi generelt og jeg vil også forsøge at finde succeshistorier fra familier i den situation.

Men har dui den der ekstra vinkel, som kunne gøre bloggen ekstra interessant?

På forhånd tak.

Michael

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 18:05

Hej Michael

Det lyder som en meget god ide, nu er jeg dog kun 18, men flyttede allerede hjemmefra som 16 årlig.. og har siden da prøvet at holde styr på det med økonomien og det ser ud til at fungere, jeg syntes personligt at vi mangler nogle ordentlige blogs med "tjen lidt ekstra" tips i hverdagen, den ville være meget god - det med succeshistorier kan også være meget godt, men jeg syntes dog at der har været mange af de slags, så ikke for mange af den slags på bloggen :) - det jo bare min ide.

men lidt tips i dagligdagen til hvordan man spare lidt eller tjener lidt ekstra det ville være helt i top

Med venlig hilsen

Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29

Hej Indkøberen/Fokus

Glem alt om, hvordan folk tjener ekstra penge. De kan jo altid tage en aftenvagt i sevenelleven.

Det som jeg personligt mener, ville være forskellige lister, over billige indkøbssteder, det være sig på nettet, men også i det daglige. Og så lave nogle lister, til samligning.

Ligeså så menu forslag for en uge, speciel beregnet på fx enlige, vi må jo se i øjnene at vi ikke længere lever i et par forhold. Og derfor, kan det være svært for personer, at finde de steder, hvor man for billige penge, kan klare de daglige indkøb, uden at man skal smidde over halvdelen ud.

Jeg ved godt at det kræver noget arbejde at gøre det, og sikkert også derfor at jeg ikke gør det.

/Kenneth

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:43

Tak til Jer begge for input. Din vinkel, Kenneth mrettet mod singler er egentlig sjov. Tygger lidt på det. Det kunne give anledning til 2 blogs, da nogle af elementerne er ens og derfor næsten kan "genbruges".

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)