Hej Jeg vil lave en blog om, hvordan man går fra usund til sund økonomi. Jeg har den overordnede skabelon inde i hovedet og også snart på papir. Jeg kunne dog godt bruge lidt input om, hvad du synes kunne være interessant på sådan en blog. Der vil selvfølgelig være gode råd om privatøkonomi generelt og jeg vil også forsøge at finde succeshistorier fra familier i den situation. Men har dui den der ekstra vinkel, som kunne gøre bloggen ekstra interessant? På forhånd tak. Michael |
Hej Michael
Det lyder som en meget god ide, nu er jeg dog kun 18, men flyttede allerede hjemmefra som 16 årlig.. og har siden da prøvet at holde styr på det med økonomien og det ser ud til at fungere, jeg syntes personligt at vi mangler nogle ordentlige blogs med "tjen lidt ekstra" tips i hverdagen, den ville være meget god - det med succeshistorier kan også være meget godt, men jeg syntes dog at der har været mange af de slags, så ikke for mange af den slags på bloggen :) - det jo bare min ide.
men lidt tips i dagligdagen til hvordan man spare lidt eller tjener lidt ekstra det ville være helt i top
Med venlig hilsen
Mathias