Nedenfor er en spådom....noget som folk normalt elsker at skyde ned, incl. mig selv, for nylig sagde jeg det også selv herinde, at det næsten var facts Når man så sidder og læser alle de nye selskabers folk snakke "kom med fra start osv." så kan jeg kun grine. 1. Det vil altid handle om det arbejde man selv laver. 2. Der er ingen succesfulde uplines man kan læne sig opad, lære af deres fejl. Der bliver nævnt Sverige og Norge, men vi er ikke ens. En succesmodel i Norge er ikke = succes i DK. 3. Hvordan er markedet. Firmaet bag. Økonomi. Dansk support. 4. Unikt produkt handler ikke om at være et nyt eller gammelt firma - Bare se Apple. På 14 dage er omsætningen over 60 mio alene for Nordamerika, og i denne weekend er det så Japan der står for skud. Dog sker det på samme måde som i Europa, hvor der kun leveres via en kongres. 13.000 mennesker har indløst billet, og efter weekenden, kan jeg fortælle resultatet. Europa og Danmark følger om 4 uger i Bella med lignende kongres. Og det samlede tal er formentlig klar i november - men hvornår er det ifølge folk, både MLM og ikke MLM folk, interessant og unikt? Spåkonen siger: Prediction: This will be the first network marketing product to create a true momentum cycle in more than one market at a time. A global momentum cycle lead by a single product has never occurred before in our industry. The viral internet communications about Vitality continue to grow exponentially. Mvh. Martin |
Martin Slot:Og det samlede tal er formentlig klar i november - men hvornår er det ifølge folk, både MLM og ikke MLM folk, interessant og unikt?
Du har jo allerede formuleret dit eget svar - og har sikkert indtil flere gange delt det med såvel downlines, som prospekter og nu osse på Amino - svaret er det som alle andre osse bruger - hvor forskellen blot er, at når du deler det og fortæller det, så er det DIN sandhed - og når andre giver samme svar ift. de sidder med: så griner du af dem....
Dit eget svar er det indlæg i sig selv - for enhver kan ikke modbevise at eks. launch af Vitality er allermest interessant og markedet umiddelbart efter.... det er jo ikke om 1 år Vitality er interessant....
Du har sådan set lige skudt sig selv lidt i foden med det her indlæg - altså når jeg holder det op mod at du griner af andre der - ganske som du - "påstår" at "med fra start" er allermest interessant.....!
Og jo - du, jeg og tusindevis af andre har hørt "kom med fra start" ligeså mange tusinde gange - forskellen er så blot at gennemgå fakta ift. til sådan en udmelding - og jovist, der dumper så rigtig mange - fordi fakta ikke er interessante nok - eller et givent selskab bag slet ikke er gearet til eller klar til momentum - fra start....
Mvh.
Lasse Burholt