Trafikken på Amino er virkelig dårlig i dag. |
Hej Martin
Kan være de har set OB tabe til Stutgart i Euro-League
Tonny
Trafikken på Amino er virkelig dårlig i dag. |
Hej Martin Kan være de har set OB tabe til Stutgart i Euro-League Tonny |
Ahhhh, Analytics holdt op med at medtage data for flere timer siden. |
Det er sidste dag i kvartallet, vi har alle haft travlt med at lukke opgaver og få dem faktureret :-) /Brian |
hehe tonny ja det er jo nok det men nu skal vi jo lige huske at lille fredag vel også er en form for helligdag
/Rasmus Søgaard |
Jeg tror måske godt Analytics kunne være lidt bag ud, den mangler at registrerer ca. 50-55% af vores ordre samt besøgstallet ligger ca. det samme under normalen i forhold til en normal torsdag. |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Måske det var en af åreste sidste solskins dage , idag og mange af forgående dag har det været regn og efteråret nærmer sig tvivler på der kommer mange flere skyfri solskins dage i Danmark i år jeg var i hvert fald mere ud idag og nyde noget af det sidste solskins vejr |
Du kan aldrig regne helt med analytics, hvis du kigger på data fra dags dato. Passer antallet af oprettede indlæg ikke meget godt med hvad i plejer at have? |
Eller at de er trætte efter at have festet ovenpå kampen i går. Jeg er i hvert fald, men jeg var også først tilbage i Danmark ved 5 tiden, så der har ikke været så meget overskud til Amino i dag. Det er først nu, jeg begynder at vågne lidt. men set udefra virker det som om at de der er sket lidt mindre på Amino på det seneste. Det har virket som en tendens siden efter sommerferien, men det har virket mere stille end sædvanligt, efter problemerne med den meget omtalte switch. Ikke at jeg tror at der er nogen sammenhæng i øvrigt. Men jeg synes også at tidligere meget aktive Aminoer, er lidt mindre aktive end de plejer at være. Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg ser mange profiler jeg ikke kender så meget til, som de "hyperaktive". Man kan jo også håbe at det er måneds- og kvartalsafslutningen der gør, at der er mange der har travlt med lige at få det sidste med, og derfor bruger mere tid på forretningen, end på Amino. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Du blev ikke stukket ned af en gal græker? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement