Hej - jeg går lidt og leger med tanken om at opbygge min egen webshop, på hobby basis, men kan ikke finde nogle sider som giver mig viden omkring det at starte en webshop helt fra bunden - er der nogle der kan hjælpe mig med noget nyttigt information på dette emne? :)
Personligt har jeg selv lige lavet min egen shop - som jeg forventer at sætte i luften her til næste år. Men det betyder altså ikke at jeg ikke har udgifter for nogle hundrede tusinde til start. Hvordan vil du starte en shop for 0 kroner?
Regner ikke med at starte shop m.m. for 0 kr, regner bare med at selve det at bygge shoppen selv burde kunne gøres for stort set 0 kr. når man ejer domæne, da det jo bare bliver min tid der bliver brugt på det ? (:
Regner ikke med at starte shop m.m. for 0 kr, regner bare med at selve det at bygge shoppen selv burde kunne gøres for stort set 0 kr. når man ejer domæne, da det jo bare bliver min tid der bliver brugt på det ? (:
Ja stort set (hvis du trækker gateway og betalingsaftale med NETS fra).
Og ja - hvis du har nogle system-relaterede spørgsmål eller programmeringssmæssige spørgsmål - så vil jeg da også hjælpe til ;)